Hop til indhold

Slikker i fisse på glædespiger?

Featured Replies

• Svar 59
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Det var måske de svar du ønskede at høre siden du kommentere med et enkelt....Mmmm. At få slikket fisse er noget af det frækkeste. Blidt/vild og vådt. Og kan man finde ud af at skifte mellem at s

• At slikke fisse er en decideret kulinarisk livret. Jeg har slikket fisse på unge, frække og glatte piger. Og har nydt modne fisser både med og uden behåring. Altid som opvarmning til bolleriet. H

• absolut og gerne længe og dybt

Skrevet
KnudSan skrev, for 1 time siden:

@niels6663 hvordan gik det med at slikke fisse på din frække aftale.:P

God baghjul:D

Det gik godt, synes jeg. Jeg nød at få lov til at give fransk også :-).

Skrevet

Godt niels6663 ;),, 

Dejligt at høre at du nu også gjorde noget ved din fantasi 

Når du så har slikket de første ca 100 piger så begynder du at fornemme hvad de forskellige kan li' og tænder på 

Den ene vil ha det meget stille og blødt næsten ikke røre kun strejfe,, den anden gerne med masser af spyt og lidt fingre, den 3 måske hårdt med tunge, hårdt. med fingre, og måske lidt saft tilbage i hovedet på dig :wub:  osv. 

Der er ingen facit liste, helt op til dagsformen på pigen / dig 

Bare føl dig frem forsigtigt udforsk og lyttende til hendes vejr trækninger, og følg med i hendes underliv bevægelser,, 

Nu er jeg ikke den bedste at spørge da jeg kun meget lidt erfaring her i denne noble kunst,, har slet ikke nået 100 + milepælen  endnu,, ;)

Der skal du nok lytte til de mere erfarne brugere herinde,, :D

Venligst /  Hunter 

Skrevet
Hunting for beaver skrev, for 9 minutter siden:

Godt niels6663 ;),, 

Dejligt at høre at du nu også gjorde noget ved din fantasi 

Når du så har slikket de første ca 100 piger så begynder du at fornemme hvad de forskellige kan li' og tænder på 

Den ene vil ha det meget stille og blødt næsten ikke røre kun strejfe,, den anden gerne med masser af spyt og lidt fingre, den 3 måske hårdt med tunge, hårdt. med fingre, og måske lidt saft tilbage i hovedet på dig :wub:  osv. 

Der er ingen facit liste, helt op til dagsformen på pigen / dig 

Bare føl dig frem forsigtigt udforsk og lyttende til hendes vejr trækninger, og følg med i hendes underliv bevægelser,, 

Nu er jeg ikke den bedste at spørge da jeg kun meget lidt erfaring her i denne noble kunst,, har slet ikke nået 100 + milepælen  endnu,, ;)

Der skal du nok lytte til de mere erfarne brugere herinde,, :D

Venligst /  Hunter 

Det er jeg også selv glad for, at jeg gjorde. Jeg har altid nydt at slikke fisse på de kærester jeg har haft. At kæle for hendes bryster og mis er da en meget stor del af fornøjelsen ved at være sammen med en dejlig kvinde. Det er det i hvert fald for mig.

God bagjul

Niels6663

• 1 month later...
Skrevet

Slikker altid fisse på de kvinder jeg er sammen med, fordi det er lækkert,

og fordi det er en god måde at give kvinderne orgasme på.

Skrevet

Der er ikke noget bedre end at slikke fisse og se pigen nyde det. :P

Pussyboy 

Skrevet

Nyder så meget at slikke fisse, det er så frækt. Men passer på mig ved ikke at besøge hvem som helst.

Et godt research forinden og kun danske GP der også passer på sig selv :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.