KnudSan 1869 Skrevet 25. December, 2018 @niels6663 hvordan gik det med at slikke fisse på din frække aftale. God baghjul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 25. December, 2018 KnudSan skrev, for 1 time siden: @niels6663 hvordan gik det med at slikke fisse på din frække aftale. God baghjul ???,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 25. December, 2018 KnudSan skrev, for 1 time siden: @niels6663 hvordan gik det med at slikke fisse på din frække aftale. God baghjul Det gik godt, synes jeg. Jeg nød at få lov til at give fransk også :-). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 25. December, 2018 Godt niels6663 ,, Dejligt at høre at du nu også gjorde noget ved din fantasi Når du så har slikket de første ca 100 piger så begynder du at fornemme hvad de forskellige kan li' og tænder på Den ene vil ha det meget stille og blødt næsten ikke røre kun strejfe,, den anden gerne med masser af spyt og lidt fingre, den 3 måske hårdt med tunge, hårdt. med fingre, og måske lidt saft tilbage i hovedet på dig osv. Der er ingen facit liste, helt op til dagsformen på pigen / dig Bare føl dig frem forsigtigt udforsk og lyttende til hendes vejr trækninger, og følg med i hendes underliv bevægelser,, Nu er jeg ikke den bedste at spørge da jeg kun meget lidt erfaring her i denne noble kunst,, har slet ikke nået 100 + milepælen endnu,, Der skal du nok lytte til de mere erfarne brugere herinde,, Venligst / Hunter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 25. December, 2018 Hunting for beaver skrev, for 9 minutter siden: Godt niels6663 ,, Dejligt at høre at du nu også gjorde noget ved din fantasi Når du så har slikket de første ca 100 piger så begynder du at fornemme hvad de forskellige kan li' og tænder på Den ene vil ha det meget stille og blødt næsten ikke røre kun strejfe,, den anden gerne med masser af spyt og lidt fingre, den 3 måske hårdt med tunge, hårdt. med fingre, og måske lidt saft tilbage i hovedet på dig osv. Der er ingen facit liste, helt op til dagsformen på pigen / dig Bare føl dig frem forsigtigt udforsk og lyttende til hendes vejr trækninger, og følg med i hendes underliv bevægelser,, Nu er jeg ikke den bedste at spørge da jeg kun meget lidt erfaring her i denne noble kunst,, har slet ikke nået 100 + milepælen endnu,, Der skal du nok lytte til de mere erfarne brugere herinde,, Venligst / Hunter Det er jeg også selv glad for, at jeg gjorde. Jeg har altid nydt at slikke fisse på de kærester jeg har haft. At kæle for hendes bryster og mis er da en meget stor del af fornøjelsen ved at være sammen med en dejlig kvinde. Det er det i hvert fald for mig. God bagjul Niels6663 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 25. December, 2018 Enig med resten af kortet 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 13. Februar, 2019 Slikker altid fisse på de kvinder jeg er sammen med, fordi det er lækkert, og fordi det er en god måde at give kvinderne orgasme på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 13. Februar, 2019 Er også helt vild med at slikke fisse - noget af det frækkeste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyboy 84 Skrevet 13. Februar, 2019 Der er ikke noget bedre end at slikke fisse og se pigen nyde det. Pussyboy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 301 Skrevet 13. Februar, 2019 Nyder så meget at slikke fisse, det er så frækt. Men passer på mig ved ikke at besøge hvem som helst. Et godt research forinden og kun danske GP der også passer på sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg