Hop til indhold
Guest Panko

Slikker i fisse på glædespiger?

Recommended Posts

Godt niels6663 ;),, 

Dejligt at høre at du nu også gjorde noget ved din fantasi 

Når du så har slikket de første ca 100 piger så begynder du at fornemme hvad de forskellige kan li' og tænder på 

Den ene vil ha det meget stille og blødt næsten ikke røre kun strejfe,, den anden gerne med masser af spyt og lidt fingre, den 3 måske hårdt med tunge, hårdt. med fingre, og måske lidt saft tilbage i hovedet på dig :wub:  osv. 

Der er ingen facit liste, helt op til dagsformen på pigen / dig 

Bare føl dig frem forsigtigt udforsk og lyttende til hendes vejr trækninger, og følg med i hendes underliv bevægelser,, 

Nu er jeg ikke den bedste at spørge da jeg kun meget lidt erfaring her i denne noble kunst,, har slet ikke nået 100 + milepælen  endnu,, ;)

Der skal du nok lytte til de mere erfarne brugere herinde,, :D

Venligst /  Hunter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 9 minutter siden:

Godt niels6663 ;),, 

Dejligt at høre at du nu også gjorde noget ved din fantasi 

Når du så har slikket de første ca 100 piger så begynder du at fornemme hvad de forskellige kan li' og tænder på 

Den ene vil ha det meget stille og blødt næsten ikke røre kun strejfe,, den anden gerne med masser af spyt og lidt fingre, den 3 måske hårdt med tunge, hårdt. med fingre, og måske lidt saft tilbage i hovedet på dig :wub:  osv. 

Der er ingen facit liste, helt op til dagsformen på pigen / dig 

Bare føl dig frem forsigtigt udforsk og lyttende til hendes vejr trækninger, og følg med i hendes underliv bevægelser,, 

Nu er jeg ikke den bedste at spørge da jeg kun meget lidt erfaring her i denne noble kunst,, har slet ikke nået 100 + milepælen  endnu,, ;)

Der skal du nok lytte til de mere erfarne brugere herinde,, :D

Venligst /  Hunter 

Det er jeg også selv glad for, at jeg gjorde. Jeg har altid nydt at slikke fisse på de kærester jeg har haft. At kæle for hendes bryster og mis er da en meget stor del af fornøjelsen ved at være sammen med en dejlig kvinde. Det er det i hvert fald for mig.

God bagjul

Niels6663

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pik sprøjt

Slikker altid fisse på de kvinder jeg er sammen med, fordi det er lækkert,

og fordi det er en god måde at give kvinderne orgasme på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nyder så meget at slikke fisse, det er så frækt. Men passer på mig ved ikke at besøge hvem som helst.

Et godt research forinden og kun danske GP der også passer på sig selv :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...