Guest Panko Skrevet 16. December, 2018 Og er det sikkert nok sundhedsmæssigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 922 Skrevet 16. December, 2018 Gerne hvis jeg får lov. Jeg har aldrig fået noget med hjem. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 16. December, 2018 Ja og ja (vedr. det sidste er livet en lang vej mellem risici...). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 592 Skrevet 16. December, 2018 absolut og gerne længe og dybt 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 16. December, 2018 mange ting i livet kan være farligt- hvis man er uheldig. jeg elsker at slikke fisse, og gør det på gp og private. har vel ca mødt 500 piger-og ingen sygdomme fået. har dog mødt 2-3 stykker hvor smagen var dårlig-men ikke pga sygdom. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Juryen Skrevet 16. December, 2018 (edited) Ja for hulen da. Måtte jeg kun vælge een ting med pigerne, så blev det det. Jeg er livslang lærling ud i cunnilingus kunsten, med det mål at blive god til det, men velvidende aldrig at blive udlært, da de skønne jo er så forskellige, også på det punkt. But I do my best. Mht. det sundhedsmæssige, så satser jeg gerne, og har heller aldrig pådraget mig noget. Ja, sltså udover afhængigheden Redigeret 16. December, 2018 af Juryen Manglede det sundhedsmæssige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 16. December, 2018 Panko skrev, for 24 minutter siden: Mmm Det var måske de svar du ønskede at høre siden du kommentere med et enkelt....Mmmm. At få slikket fisse er noget af det frækkeste. Blidt/vild og vådt. Og kan man finde ud af at skifte mellem at slikke og suge dybt så er det såååå lækkert. 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Panko Skrevet 16. December, 2018 Synes det fedt at slikke glædespigen til en orgasme, det fortjener I! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. December, 2018 Selvfølgelig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 125 Skrevet 16. December, 2018 Ja da elsker at slikke fisse det er noget af det bedste jeg ved og især hvis kvindens safter for frit løb 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 16. December, 2018 Har altid haft det at slikke en GP og også Thai massage pigerne ,som sagde ok til andet end HJ, som en første priotet. I dag er det kun min kæreste der nyder, at jeg nyder at slikke og den gode erfaring jeg har fået gennem mine GP besøg, den er bare helt i top. Jeg har aldrig fået nogen sygdomme og er blevet tjekket. God søndag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. December, 2018 Ja og har aldrig fået nogen sygdomme af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 16. December, 2018 Elsker at slikke fisse, de 2 favoritter i min verden er Sweet Sophie og DinaG begge har honning misser. Har også haft fornøjelsen af Trine Von Tease og en fantastisk honning mis. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 16. December, 2018 At slikke fisse er en decideret kulinarisk livret. Jeg har slikket fisse på unge, frække og glatte piger. Og har nydt modne fisser både med og uden behåring. Altid som opvarmning til bolleriet. Har aldrig fået andet end vådt ansigt... 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 16. December, 2018 Skal lige tilføje, jeg har slikket mange lækre misser og har aldrig fået noget med hjem. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 16. December, 2018 Ja da, og numser. Lige så tit som jeg får lov. Har aldrig fået andet ud af det end en gevaldig stivert. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 16. December, 2018 Ja det er også en af de ting jeg vægter højt, og måske derfor jeg går til GP. Min kone finder nemlig oral sex frastødende. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 16. December, 2018 Selvfølgelig Og også gange lidt finger samtidig i åbningen. Elsker når de stønner lidt og hiver hårdt i lagnet eller i mit hår, så ved jeg at jeg gør det rigtigt... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 16. December, 2018 Hehehe selvfølgelig..findes ikke noget bedre, hvor man direkte kan mærke reaktionen fra pigen, mums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 16. December, 2018 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Det var måske de svar du ønskede at høre siden du kommentere med et enkelt....Mmmm. At få slikket fisse er noget af det frækkeste. Blidt/vild og vådt. Og kan man finde ud af at skifte mellem at slikke og suge dybt så er det såååå lækkert. Spørger man om lov først, eller hvordan og hvorledes? Vil rigtig gerne gøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. December, 2018 niels6663 skrev, for 2 minutter siden: Spørger man om lov først, eller hvordan og hvorledes? Vil rigtig gerne gøre det. Jeg ville aftale det med den enkelte gp, nogle anser det som “outside business, private only” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 16. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden: Jeg ville aftale det med den enkelte gp, nogle anser det som “outside business, private only” Det er også det indtryk jeg har fået. Har kun besøgt tre GP'ere og har ikke selv spurgt om lov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. December, 2018 Slik fisse, skær tænder, gå baglæns på hænder, som ungkarl der har man det godt Elsker det og har aldrig fået noget uvelkommen med hjem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 16. December, 2018 niels6663 skrev, for 20 minutter siden: Spørger man om lov først, eller hvordan og hvorledes? Vil rigtig gerne gøre det. Altid. Der er jo nogen der hverken tænder på fisseslik/kys/berøring......men som elsker dette erhverv....hihihi Jeg spørger altid hvad gæsten kan lide begge veje. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg