Frække Tanja 3633 Skrevet 15. December, 2018 16 alm.mp4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 16. December, 2018 He he...- kom før Hunter og PP Tak for en god julekalender. Den er squ bedre end “Tvillingerne og julemanden” 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 16. December, 2018 Listige Svend skrev, for 9 minutter siden: He he...- kom før Hunter og PP Tak for en god julekalender. Den er squ bedre end “Tvillingerne og julemanden” Så lidt listige Svend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wicker 115 Skrevet 16. December, 2018 Så få dage tilbage, håber det bliver jul i år og tillykke til bigfoot, den heldige rad! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 16. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 8 timer siden: 16 alm.mp4 Halløj igen Tanja Fræk ,,, Sjov kamera føring ,,det er jo nærmest "Directors cut" Stort tillykke til alle vindere hidtil ,og held til dem som endnu IKKE er udtrukket,,, Ja Lystige Svend ,,der var du godt sådan ca. 7 timer hurtigere end os God Søndag til jer alle derude ,også dem i Jylland, de er jo lige så fine mennesker som os andre fra pøblen,,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 16. December, 2018 Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden: Halløj igen Tanja Fræk ,,, Sjov kamera føring ,,det er jo nærmest "Directors cut" Stort tillykke til alle vindere hidtil ,og held til dem som endnu IKKE er udtrukket,,, Ja Lystige Svend ,,der var du godt sådan ca. 7 timer hurtigere end os God Søndag til jer alle derude ,også dem i Jylland, de er jo lige så fine mennesker som os andre fra pøblen,,, Jeg er Vild med jyder Jeg er i det hele taget vild med mennesker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 16. December, 2018 Yeesss! - Har ellers aldrig held i spil. Tusind tak @Frække Tanja, jeg glæder mig til at indløse (udløse) præmien. God søndag til alle på EG Kh bigfoot 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovethatass 52 Skrevet 16. December, 2018 (edited) bigfoot skrev, for 19 minutter siden: Yeesss! - Har ellers aldrig held i spil. Tusind tak @Frække Tanja, jeg glæder mig til at indløse (udløse) præmien. God søndag til alle på EG Kh bigfoot Tillykke bigfoot. Er kun lidt(meget) mis undelig Redigeret 16. December, 2018 af lovethatass 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 16. December, 2018 bigfoot skrev, for 27 minutter siden: Yeesss! - Har ellers aldrig held i spil. Tusind tak @Frække Tanja, jeg glæder mig til at indløse (udløse) præmien. God søndag til alle på EG Kh bigfoot Selv tak bigfoot. Jeg glæder mig os 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. December, 2018 Så mangler du bare lige en funktion, så du kan lave klippet spejlvendt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 16. December, 2018 holstebronx skrev, for 6 minutter siden: Så mangler du bare lige en funktion, så du kan lave klippet spejlvendt Har du ikke spejlvendte funktion i hjernen? Kunne ikke finde dne på tlf. Så du må nøjes lige nu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg