Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/264170

Hej alle

Jeg har længe kigget hende her.

Hun er jo normalt øst for storebælt.

Hun er på fyn nu.

Jeg besøgte hende i går aftes.

Hun er fræk, sød og med på den værste.

Jeg ankom på det aftalte tidspunkt og ringede til hende.

Hun sagde kom ind.

Vi sad og snakkede lidt og gik da ind i soveværelset.jeg betalte og vi aftalte hvad der skulle ske.

Så hyggede vi os i den tid jeg havde købt og derefter snakkede vi sammen i husets køkken.

Hun gør alt hvad hun kan for at du skal føle dig tilpas og jeg havde nogle drømme om at tage et par fotos af hende i forskellige positioner med forskelligt legetøj og jeg har nu prøvet det.

Til Jannie. Hold da op jeg hyggede mig hos dig igår.

Hvis hun kommer til fyn en anden gang vi jeg da godt hilse på hende igen

Tak for en super aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 20 minutter siden:

Men hun skriver Kbh et par dage mellem jul og nytår. Nogen der ved hvor i kbh?

ring da til pigen og spørg hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Det kunne jo være, at én herinde vidste det. Men tak for rådet, det havde jeg ikke selv fundet ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker det betyder hun har fået trimmet hendes skamlæber, nogen kvinder får hvis de har meget udhængende skamlæber, skåret noget af ved en plastikkirug. Jeg syntes personligt det er møg frækt med sådan et par ordentlige læber, men sådan er vi jo så forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 21 minutter siden:

Jeg syntes personligt det er møg frækt med sådan et par ordentlige læber, men sådan er vi jo så forskellige.

Helt enig. Som du skriver får nogen dem fjernet (reduceret) fordi de synes det ser bedre ud. Andre får det gjort fordi de er så store de hænger i vejen. Ja jeg tænker bare - så skulle de prøve et par ordentlige løgsække en varm sommerdag.... ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jalokin71 skrev, for 15 timer siden:

Hun skriver hun er omskåret, hvad betyder det ? 

Det betyder jo normalt fjernelse af klitoris samt i varierende grad af øvrige ydre kønsdele,samt evt sammensyning omkring skedeåbningen . Det er jo forhåbentligt ikke detder er foregået - og da vel ikke ret sandsynligt på en dansk kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra Wikipedia ang. omskæring:

En del kvinder søger selv læge for at få reduceret deres indre kønslæber af kosmetiske årsager. I Danmark skal der være en medicinsk årsag til stede, før en læge må foretage et sådant indgreb.

Uden på nogen måde at vide hvorfor og hvordan Jannie har fået det gjort kunne det godt tænkes at det er ovenstående der er foretaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

Nu har jeg været der og hun har små læber men en lækker mis.

Hun har små lækre skamlæber ingen store man kan hive i men en lækker mis

Hvis man gerne vil have store læber man kan lege med er det ikke her.

lille men flot og lækker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123

Hun har vist planer om en Københavner-tur senere på ugen. Formentlig omkring Valby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...