Hop til indhold
boblen

sille19 århus

Recommended Posts

Har i dag været på besøg hos sille19 i århus havde ringet og bestilt en time ved den frække pige. Dengang jeg holdte udenfor ringede jeg til M som aftalt, M kom ud og virkede faktisk meget flink og rar !! :) Jeg betalte M for den time og han fulgte mig hen tilnsille og ganske rigtig så sad sille19 med bind for øjne hun smilte og sagde hej, jeg kyssede hende og bad hende om at ligge sig ned så jeg kunne smage på hendes lille frække fisse ! Fantastisk fisse at slikke syntes jeg! Nå men så tog jeg tøjet af og lod hende give mig et deejligt blowjob uden kondom! Derefter tog jeg kondom på og bad hende om at stille sig i doggy hun stønnede dejligt og vred sig godt derefter tog jeg hende i en missionær stilling og lige inden jeg kom trak jeg kondomet af og kom med et brøl i hendes mund :) så alt i alt en mega god time ved sille19 som klart kan anbefaldes !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan glæde med at Sille er tilbage, og nu med større bryster 650 ml i hvert bryst. De er store.

Hun er ligeså sød og dejlig som sidst. Det er samme fremgangsmåde. Af de unge piger der kan besøges i det århusianske er hun en klar favorit.

Havde selv fornøjelsen i dag.

Med hensyn til link, har jeg ikke lige kunnet trylle et frem, fik beskeden om hendes tilbagekomst pr sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan glæde med at Sille er tilbage, og nu med større bryster 650 ml i hvert bryst. De er store.

Hun er ligeså sød og dejlig som sidst. Det er samme fremgangsmåde. Af de unge piger der kan besøges i det århusianske er hun en klar favorit.

Havde selv fornøjelsen i dag.

Med hensyn til link, har jeg ikke lige kunnet trylle et frem, fik beskeden om hendes tilbagekomst pr sms.

Hmm, ja det der nogen der kan lide.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt både Sille og Lea der også har været på samme sted og må sige de er rigtig søde piger begge to.

Deres fantasi med at have bind for øjene generer ikke mig syntes det er rigtig frækt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...