Hop til indhold
Guest Lasse63

Madame Sascha

Recommended Posts

Guest Lasse63

Jeg besøgte i (2012, har jeg efterfølgende fået opfrisket) dejlige Madame Sascha i Vanløse. Det var en god oplevelse, som jeg mange gange har tænkt tilbage på med gode minder.

Desværre har Fruen været væk nogle år, men er heldigvis tilbage, og jeg fik lavet en aftale forleden, hvor jeg havde ønsket at blive behandlet som en lille beskidt tøs.

Jeg ankom til aftalt tid og blev hurtigt lukket ind. Som anmodet startede seancen straks efter døren lukkede bag mig. Ladyen var iført strapon, og jeg var kun et skridt inde, da jeg blev beordret ned på knæ og blev præsenteret for Ladyens strapon, som jeg skulle tage i munden. Jeg tog den til roden, og så var vi ligesom i gang.

Kort efter blev jeg sendt til omklædning og lagde mig klar i slavestilling, på knæ med hovedet i gulvet og håndfladerne opad.

Jeg blev hentet af Ladyen og taget med op i det store rum, hvor jeg fik den helt store tur i begge ender. Jeg fik meget stramme klemmer i vorterne, blev bundet og brugt som den lille beskidte luderso jeg er.

Efter lidt tid gik jeg lov at se Ladyens bare bryster og da hun havde taget mig godt og grundigt bagi, kom hun om foran mig og beordrede mig til at gøre hendes strapon ren.

Det var lidt grænseoverskridende og ikke en del af aftalen, men der var kun én vej. Ladyen bestemmer. (Jeg overvejede, om der måske var to stk. gummi på fra starten, og at Ladyen fjernede det ene, men jeg ved det ikke). I hvert fald føltes det ikke slemt, og det var ikke en mulighed at nægte.

Godt brugt og med efterhånden ømme vorter og glidecreme i hele ansigtet fik jeg tilladelse til at komme.

En god oplevelse med en empatisk, smuk og meget kompetent Domina.

Absolut et besøg værd.

http://madamesascha.com

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for deleren. 

Det er også en del år siden, at jeg besøgte hende i Gentofte, da hun havde sit eget med gule vægge...mindes jeg. Hun var bestemt en af de gode oplevelser, så måske er det en option i 19.

@Lasse63 Har hun ændret sig meget siden dengang, eller er hun stadig en lille sprød Goddess? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Madame Sascha ligner sig selv. Sprød og lækker, og næsten med fastere bryster end i 2012 - uden det ser ud som om de har fået hjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
glade_lars skrev, for 12 timer siden:

Øhhhh. Ikke gammel men dejlig moden og ærlig talt.. I det fag tæller alder en hel del da det er lig med erfaring

Præcist!
Du finder ikke en 25 årig der har baggrunden for at køre en seriøs seance.. og læse partneren.
Der skal noget erfaring og livserfaring til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Skumfyren skrev, for 4 timer siden:

Jeg har da mødt flere særdeles dygtige dominaer på max 30.

HVOR ? 

De findes ikke på Sjælland ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
BM29 skrev, for 14 timer siden:

HVOR ? 

De findes ikke på Sjælland ! 

Dominans Anita, der er i Rødovre om torsdagen, er yderst kompetent.

Og så er der Cherie i Hvidovre, hvis man synes om hendes billeder og hjemmeside.

Tror faktisk også, at Lady Iris er over 30.

Så de findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 2 timer siden:

Dominans Anita, der er i Rødovre om torsdagen, er yderst kompetent.

Og så er der Cherie i Hvidovre, hvis man synes om hendes billeder og hjemmeside.

Tror faktisk også, at Lady Iris er over 30.

Så de findes.

Nu betyder Maks 30 jo, at de er yngre end 30 og dem du nævner er ihvertfald ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 2 timer siden:

Dominans Anita, der er i Rødovre om torsdagen, er yderst kompetent.

Og så er der Cherie i Hvidovre, hvis man synes om hendes billeder og hjemmeside.

Tror faktisk også, at Lady Iris er over 30.

Så de findes.

Der bliver spurgt til Dom’s under 30 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...