Hop til indhold
Miller's Crossing

Smukke Claudia fra Roskilde

Recommended Posts

Kom "desværre" ikke på besøg i dag, da jeg havde travlt hos IssaBellova, som rejser i morgen. Anmeldelse følger. 

Men @Sleins hvad med en "rigtig" anmeldelse af Claudia? Alder, pigen på billederne, sexen osv. Vil jeg være taknemmelig for:)

Jeg tror nemlig, at jeg må springe over før jul, da jeg også har bestilt tid hos Maia (Lenas veninde) senere på ugen, men det kan jo alligevel være, at jeg må klemme Claudia ind;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja beklager jeg ikke har skrevet .. men jeg spurgte selv til pigen for noget siden . 

En bekræftede..  og en anden skrev ikke særligt pænt om pågældende og advarede som jeg husker mod besøg . 

Jeg er ikke den store skribent som andre og er også en sjælden gæst .  Men vil sige de billeder der ser mest naturlige ud er hende . Syntes hun var sød og imødekommende , ville da overveje et besøg igen hvis der ikke var så mange andre der fristede . Eneste minus var en lidt heftig parfume duft som var svær at slippe . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altiddansk skrev, den 15/12/2018 at 13:32:

Læg mærke til at hun ser meget ældre ud på videoen end på billederne. 

 

Hej:)

 

Kan ikke være mere uenig med dig #altiddansk!!

 

 

jeg kender Claudia rigtig godt (altså så meget man nu kan med en glædespige)

jeg har besøgt hende måske 6-8 gange 

Hun er MEGALÆKKER!! synes jeg

Alle billederne er altså af hende vil jeg mene. Hendes alder passer noglelunde med det hun skriver. 

 Det JEG personligt godt kan lide ved hende er at hun er en rigtig Latina , hendes smukke lang sorte manke, hendes gyldent brun silkeglat hud , hendes lækker krop 

I mine øjne er hun en usleben diamant 

Jeg er altid glad og tilfreds ...og lidt forelsket når jeg besøger hende 

Redigeret af FORTE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Miller's Crossing skrev, for 22 minutter siden:

Skal jeg så besøge Claudia, Bruna eller Luna. Hold kæft det er svært;)

Der ligger altså masser af anmeldelser herinde af pigen, bl.a. har hun gæstebesøgt Aarhus, Odense og Aalborg - lidt blandet oplevelse, men INGEN TVIVL om at hendes billeder er ægte. Hun er en meget flot latina - og som Forte skriver - så passer hendes alder også med billederne.

Det der har manglet, har været noget indlevelse for nogles vedkommende, men det er vel den sædvanlige om kemi....

Hvis man har lyst til at besøge en meget flot latina, kan jeg kun opfordre til at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...