Hop til indhold
Stork

Første besøg ved en Domina: Domina Ilsa og Freja, Randers

Recommended Posts

http://danskdomina.dk/
https://annoncelight.dk/showad/238679

Nu hvor det her år snart er ved at gå på hæld kom jeg til at sidde og tænke over jeg egentlig aldrig har skrevet om min første gang i selskab med en Domina, nej to Dominaer havde jeg den ære af her i Sommers var det så ja det var noget tid siden, min beskrivelse vil nok bære en del præg af det her er første gang, så håber i bære over med mig, og jeg prøver at huske seancen så godt som jeg kan :)

I min Sommerferie tog jeg mig sammen til at få skrevet til Domina Ilsa, kort tid efter kom der en sms tilbage og jeg fik arrangeret en aftale til dagen efter.

Spændt og med sommerfugle i maven gik jeg i seng den dag, og sørge for at stå tidelig op og afsted i god tid og gå i bad og rengøre mig indvendigt også, jeg sku ikke risikere at blive forsinket af trafikken, Da jeg ankommer til stedet blir jeg mødt i døren af Domina Freja som hilser på mig og leder mig ind i Domicilet, hvor seancen skal foregå, stedet er rigtig flot indrettet, og jeg imponeres over den fine indretning og Air-con! dette var en ekstrem varm Shorts dag, så jeg blev rigtig glad for der var køligt i lokalet, og beroligende musik i baggrunden... LOTR ?, de forstår at få en til at føle sig godt tilpas.

Jeg hilser på Domina Ilsa da jeg kommer ind og vi sætter os alle tre ned og får lige snakket omkring forventningerne og ens erfaring med ting, Domina Freja kan mærke jeg er ekstrem nervøs mens jeg sidder og snakker og tilbyder mig et glas vand, mens vi snakker videre, og Domina Ilsa spørger ind til forskellige ting om hvad jeg har prøvet og deres tanke med dagen i dag, det var meget grænseoverskridende at sidde og tale med to som jeg aldrig havde mødt før om de ting, men de to Dominaer fik mig begge til at føle mig tryg, og jeg slappede lidt mere af, og fik stammede mig igennem snakken.

Vi blir enige om at første gang her sku være en prøverunde, hvor vi lige prøver forskellige ting af, fantastisk idé fordi selv om man måske kender lidt til ting man har læst og  set, så er det rigtig dejligt lige at få sådan en afprøvning af tingene, jeg får hurtigt indskudt at Blod og nåle er jeg absolut ikke til og det respekterede de self.

Selve seancen går i gang og da de to Skønne Dominaer Ilsa og Freja kommer ind blir jeg instrueret i, hvordan man hilser på en Domina, og nu blir jeg så ført over til korset i baggrunden hvor jeg får fastgjort mine hænder med manchetter så jeg står fast og får påført nippleclamps der blir pisket af igen så vidt jeg husker, og så begynder piskene at ramme mig, jeg står og sitrer af spænding stilhed stilhed.. wapp! så kom pisken og jeg spjætter med et tilfredsheds skrig, eller hvad man kalder det, altså det er jo smerte men det føltes helt ubeskriveligt, hele tiden under seanser er de opmærksomme på jeg har det godt, og spørger ind til mig.

Pisken blir undervejs også udskiftet med en strømførende af slagsen og wauuu det var nok den mest fantastiske følelse, Domina Freja kommer hen med den, og lader lige de strømførende tråde fra den røre min pikken ganske forsigtigt og den sitre hel af spænding, føltes hel ubeskriveligt, og jeg finder hurtigt ud af at det her strøm det er jeg ret så glad for :) det forsætter en del tid på et tpispunkt får jeg også lige forstøvet vand på ryggen det hjælper til lige at køle en ned igen, så selv om det er Dominaer du er ved, så er der ingen tvivl om de sørge for man har det godt under hele seancen.

Herefter blev det tid til at klargøre Domina Ilsa's Strap-on, da det var en af de ting jeg hvertfald godt ku tænke mig at prøve at blive taget med en Strap-on. Domina Freja gav mig nu et Kondom som jeg blev beordret til at sætte på Domina Ilsa's Strap-on, hvorefter den naturligvis skulle suttes, blidt... som Domina Ilsa instruerede mig i, ingen tænder, jeg gjorde dette under kyndig vejledning af Domina Ilsa, og fik gaggede på den også undervejs også, på et tidspunkt spørger Ilsa så nybegynderen her om han kunne tænke sig at sutte på en rigtig pik, i min liderlighed og in the moment svarede jeg ja, det var så her jeg lærte forskellen fra mine fantasier hjemmefra, og så virkeligheden når man er i selskab med en Domina, fordi da jeg havde sagt det, fik jeg blindfold på så man ikke ku se, hvem jeg var, men jeg ku blot lige se hvad der var foran mig, fordi det som skete nu var at de fik en mand ind, som fik Kondom på og jeg blev herefter bedt om at sutte den af på ham.

Det var en hel uvandt situation for mig, men jeg må indrømme jeg var tændt i øjeblikket det skete, og fandt ud af det er faktisk ikke så nemt endda, det lykkedes mig hvertfald ikke at få ham gjort stiv :( nåja og under hele piksutningen gik Domina Ilsa og Freja også godt til arbejde på mine balder med diverse Piske og paddles, jeg så det ikke, men mærkede det! :) og på et tidspunkt måtte jeg bruge mit stop ord, der blev piskene lige en tand for voldsom, og vi gik straks videre til noget andet.

Så var det tid til min Gynælogbriksen, hvor jeg lagde mig op og klargjort, Her blev der leget med urinsrørs stimulering, for første gang, og det fandt jeg faktisk ret fedt, det var noget nyt for mig,og der blev også prøvet med den strømførende slags, men desværre var mit urinrør lige smal nok til at ku tage den, så det blev prøvet blot i toppen, men føltes stadigvæk rigtig dejligt. Nipples får også lige en omgang strøm og av det ku dælme mærkes. På briksen begynder Domina Ilsa også nu at hive ind lang metal gestand frem med en runding for enden "ja bare rolig det ikke det hele som skal ind, det blot nemmer at styre med den her længde" siger hun da hun godt kan se jeg kigger lidt da hun begynder at forberede sig. Men efter lidt besvær, fordi blir den skubbet ind, og jeg mærke nu strømmen fra den, Domina Freja spørger om jeg nogensinde har prøvet at få en Prostata Orgasme, nej svare jeg, "det fik du så lige nu" siger hun, og det føltes slet ikke som en normal orgasme med sammen trækningerne, men det var en fed fornemmelse, og det skete hurtigt. Domina Freja ville så lige se om der ku klemmes en mere Orgasme ud, så malkemaskinen blev taget i brug, men Prostata Orgasmen havde haft for stort indhug, så det lykkedes ikke, men jeg fik mærket følelsen af at få suttet min pik af med en maskine aligevel og det føltes ret fedt den måde som den malkede mig på.

Hel til sidst fik jeg noget køkkenrulle af Domina Freja og blev stillet hen til Korset igen hvor jeg så sku spille den af foran Domina Ilsa og Domina Freja, og selv om jeg var godt spendt med alle de orgasmer så gik det hel fin med at få udløsning igen, foran de to så smukke Dominaer :)

Herefter satte jeg mig hen og vi fik lige snakket ud om tingene, og, hvordan det var gået, og så var det tid til at at vende hjem af igen.

Alt dette foregik i øvrigt i løbet af en time, men uden noget spildtid, så det er hel korrekt det som de skriver Dobbeltdominans er klart best som start for en nybegynder, og efter min første gang tror jeg faktisk ikke jeg har lyst til andet, hvis jeg har muligheden, to skønne dominaer der har sit fokus på dig hele tiden, what's not to like :)

 

Domina Ilsa og Domina Freja er perfekte hvis du er nybegynder, de tager godt i mod dig, og får dig til at slappe af, de mestrer både den blide side, hvor tingene føles rigtig dejligt, men tag ikke fejl, de kan så sandelig også levere den hele anden side, hvor der mærkes smerte som så blir til velbehag in the moment, og du kan få en ekstrem dejlig rød numse som bevis for det når du tager hjem fra dem af, det var min hvertfald i flere uger bagefter :)

Dette var hel tilbage i Sommers, jeg besøgte dem, men håber jeg får æren af at besøge dem igen en skønne dag, fordi den her nybegynder han er blevet tændt på at prøve mere, der skal bare lige findes tiden til det i kalenderen.

Så hvis du er nybegynder så tøv ikke med at få en aftale ved de to skønne Dominaer.

Stedet ligger også dejligt diskret, så der er ingen fare for at møde nogen andre undervejs, hvilket er hel perfekt.

pt. Her i December, tror jeg dog de måske har travl med deres søgen efter en ny husslave, så kan godt være lige nu er lidt svært at få en tid, det ikke lykkedes for mig endnu, hvilket også er hel ok, da jeg tænker de har travlt i juletiden som alle os andre.



 



 

Redigeret af Stork

Del dette indlæg


Link til indlæg


http://danskdomina.dk/index.html
https://annoncelight.dk/showad/238679

 

Så blev det nye år skudt igang, med en ny tid ved de to skønne Dominaer Ilsa og Freja fra Randers området.
Knap så mange sommerfugle i maven den her gang, da jeg jo nu kendte dem begge to, Stadigvæk ret så ny verden for mig, men de kunne fint huske mig så vi byggede blot videre på tingene fra sidst, jeg indskydte dog at jeg egentlig godt ku tænke mig at være mere restrektiv i min bevægelser, og et blev jeg ret glad for at prøve, mere om det senere.

Jeg vælger lige at beskrive seancen i detaljer, fordi jeg tænker det tit også kan være fedt for nye folk, der måske ikke ved hel hvad som kan ske f.eks. men samtidig markere jeg det med fed, således man kan skippe det hvis man blot lige vil læse lidt slut kommentarer, og ikke så at sige ha spoilet ja hvor vidt tingene faktisk kan gå her i løbet af 1.5 time som min seancen varede, fordi man kommer vidt omkring. Det er en Wall of text men jeg kan ikke fatte mig i korthed, men har som sagt markeret den så man kan skippe, hvis man vil, det håber jeg self. ikke man gør :)

Jeg skrev ikke notater under seancen self. gir det sig selv, men det blot en forklaring på grunden til rækkefølgen eller ting måske er glemt, men det er kun Domina Ilsa og Freja og så mig der vil kunne vide det.

Ind træder de to Dominaer, og da det jo lige har været Nytårsaften og juletid, skal man jo lidt i form igen, så Ilsa udlevere to håndvægte til mig, som jeg skal holde ud i strækte arme såkaldt T-pose position kalder man det indefor motion capture verden (nørden træder lige frem i mig) men det ku også blot hedde Jesus positionen, som de kommenter på, hvortil Ilsa straks spørg, "hvordan har du det med søm" lille callback til første gang, hvor jeg jo netop nævnte at nåle og blod var jeg ikke til, så hun sku lige se min reaktion, det grinte vi lidt over.

Men at stå med de håndvægte ud til siden mens Ilsa og Freja sidder ned og ser på en, gør noget ved en, og jeg begynder og ku mærke atdet blir sværre og sværre at hodle dem oppe, men jeg havde da så sandelig ikke fået at vide at jeg måtte tage armene ned, så Freja var da lige over og introducere mig for et nyt redskab, cattleprod, vil nok være forkert at kalde det, men konceptet er lidt det samme, med en stav med en jernspids, der kan give nogle Zap, og her snakker vi ikke om zap ah det prikker lidt, nej her er det et kort og hurtigt, og kraftfuld ZAP! som blir tildelt, til armene dels for at udfordrer dem, men så sandelig også for at sørge for de holdes oppe, får til sidst lov til at sænke armene og lægge håndvægtene fra mig.

Så blir jeg iført manchetter på håndledene, og ledt over til korset, hvor jeg blir fikseret med arme og ben, så jeg står udspændt, Ilsa binder lige min pik og tekstikler op, med et stykke blødt snor, som lige strammes til, så det kan mærkes, men heller ikke så man mister følelsen i pikken. og hænger så en ret massiv jernkugle fra rebet på pikken, således det trækker ned i den.

Den meget strømglade Freja (det har vist sig jeg også er ret glad for strøm så det går jo hånd i hånd)

Kommer hen til mig med sin jeg ved ikke hvad den kaldes, men den er hvertfald i stand til at gøre hendes fingre elektriske når hun attacher den til sit bryst, hvilket hun udnytter til fulde, med en skiftenvis pirren, og smerte tur, hvor man først mærke de små dejlige sitrerne fornemmelser i kroppen, når hun blidt kører sine fingre eller hånd henover ens krop og man ser de små gnister på ens krop, og så den anden følelse hvor hun berøre med ganske let fingrestrøg, men her siger det så Zap! i stedet for så ens krop lige begynder at spjætte lidt, kærtegner lidt mine kugler med en omfavning, mmmm og skifter over til Zappene, så man ikke står hel og bare drive væk i ekstase under denne behandling :)

Blir også introduceret for en lidt mere hardcore udgave af sæt din tunge på et 9 volts batteri, da hun ber mig om at røre hendes hånd med tungen, som self. giver mig nogle zap der er en hel del mere mærkbare end 9 volts batteriet fra skoletiden. Strømpisken fra sidste gang blir også taget i brug igen, med dens små strømførende "strimler" hen over kroppen og især ned på pikken, hvor den lige får lov at tildele et par ordentlig zap, og self. en lille omgang piskning høre jo også til, med den kære strømpisk.

Freja var skam slet ikke færdig, så hun finder sin lille Strømstav fra før frem igen, og begynder at gå på opdagelse på min krop med den, mens hun konstant holder blikket på mig, og aflæser min forventning, mens hun gir det her djævelsk smil til en, som er rigtig frækt, og samtidig også ildevarslen, fordi du ved Zappet kommer lige om lidt, bare ikke hvornår, og hun nyder virkelig den usikkerhed ved en :) kan man tydeligt se.

Ilsa tager over, og gir lige kroppen en omgang små pisk, mens hun stryger over min krop med den fjerlette ende også, som nænsomt aer end hud, og så lige en omgang pisk igen for god ordens skyld, samt lidt nippletwist, kan vi kalde det, og rebet til kuglerne skal da også lige løftes op i, så pik og klokkeværk, lige blir strækket lidt.

Efter alt den her Strøm og pisk, har Freja gjort sig klart med sin Strap-on, som først self. skal ha Kondom på, og så skal der suttes pik, og for lige at sikrer man gør det ordentlig så levere Ilsa pisk til krop og bagdel under seancen, Freja kommenter undervejs på tingene, når man gør det godt, når man lige har tænderne fremme, big no no self. og så hjælper hun da også lige til at man får den dybt ind i munden, hvis man ikke lige hel gør det godt nok, således man lige kan komme til at Gagge på hendes Strap-on undervejs også.

Så var det blevet Reb tid, og mens jeg sidder ned på gulvet blir jeg nu bundt godt og grundigt sammen med Reb således jeg nærmest er en form for sammenkrøllet kugle, der ikke rigtig kan bevæge mig så meget men mest blot rokke frem og tilbage, to store jernkugler blir sat fast også som gir noget vægt, og herefter er det videre med piksutningen, som er blevet en sværrer nu ved at være i den her situation, så man ender nærmest med blot at rokke frem og tilbage mens man sutter, og eftersom man ikke rigtig kan flytte sig på nogen måde kan Freja meget nemt lige føre sin Strap-on langt ind i min mund for god ordens skyld, hvorefter jeg løslades fra rebene efter noget tid.

Nu sagde jeg at Freja var den meget strømglade, men det holder så sandelig ikke Ilsa hen, så hun introducere mig også lige for en lille opgave, blir stillet foran de to Dominaer, og Ilsa sætter en Electropad på hver af mine håndled, de placere et fyrfadslys i hver af mine udstrækte håndflader "nu må der ikke spildes!" lyder det fra Ilsa. At holde to fyrfadslys i hver sin håndfalde, er nemt nok... hvis ikke det var fordi at man blir zappet med strøm konstant, i starten går det hel fint, men eftersom strømmen stiger i kraft, begynder mine hænder og ja bevæge sig alt andet end stille de drejer og twister, og jeg spilder self. Starin ud over mine håndflader, og lysene går ud undervejs, så de må tændes igen et par gange, jeg tror jeg har fået styr på dem, og har dem i et ret stramt greb, men da Ilsa så igen skruer op, vender og drejer mine hænder sig til stor morskab for de to dominaer, jeg kan heller ikke selv lade være med at grine over det som sker, og afslutningsvis blir jeg da lige bedt om at spille pik for dem, men så snart Ilsa skruer op for strømmen begynder mine hænder ikke at ku holde på den, eller udføre bare nogen der mener om et stroke, til endnu større morskab for Domina Ilsa og Freja.

En taburet placeres foran Freja som sidder mageligt ned i sin stol, med sin Strap-on ventende klar på mig igen, så pikslaven som endte med at blive det ord jeg omtalte mig som for hende skulle igang igen, med piksutning og gagging. Ved at sidde på den her taburet med benene og ha røven udover var der fri mulighed for Ilsa at tage en bagfra med dildo mens jeg suttede på Freja's strap-on til den store sølv... guld.. medalje, Så nu var begge mine huller så at sige fyldt ud, jeg kunne kun Mærke at Ilsa trængte op i mig bagfra, men ikke se da min retning var mod Freja og hendes blik, men jeg ku tydelig mærke Ilsa var igang også, det føltes hel ubeskriveligt når man ikke selv havde kontrol over noget af det.

Afslutningvis var det en tur over på Gynækologbriksen, hvor jeg igen lige sku ha et par zap fra Freja, Ilsa introducerede mig så for opvarmet massageolie der blev hældt ud over kroppen og herefter fordelt, det føltes godt nok rart, og pikken fik da også lige en tur, hvorefter der sku spilles lidt pik af, vi var ved at nærme os afslutningen for seancen, og bogstavlig talt, men jeg havde jo ikke rigtig fået besked på at komme, så jeg holdt hen så lang tid jeg kunne, så jeg blev både introduceret for en Fleshlight, som Ilsa håndterede til at starte med, og senere hen tog Freja over, Malkemaskinen kom også i brug, og da Ilsa så spørger om jeg ikke var kommet endnu, svarede jeg jo blot jeg havde jo ikke fået lov endnu, og det kunne hun jo kun give mig ret i... at jeg så heller ikke havde spurgt til at starte med er så en anden ting, men ingen af de to ting fik mig over kanten, først Da Freja tog over med sine dygtige hænder, måtte jeg overgive mig i en orgasme der sitrede gennem hele kroppen. "har du brug for at ligge lidt?" Smilede Freja og sagde, og jo lige et min. tid lå jeg da lige og sunde mig efter den tur.

Herefter var det lige tid til afslutnings snakken for den her gang, og vi snakkede lidt om de forskellige ting og om der var noget som manglede, jeg kunne ikke lige komme på noget, kan huske første gang der missede jeg at blive taget bagfra da tingene to en hel anden drejning, det fik jeg så prøvet en her gang, og det var en fed oplevelse og egentlig noget jeg tændte en del på, jeg var også glad for det her med at blive fikseret noget mere under seancen, det ku jeg ret godt li, så det skal vidst udforskes mere næste gang.

Fordi jeg fandt jo ud af de er glade for at ha mig på besøg, Freja indskød ligefrem jeg gerne måtte komme noget oftere, så det blev jeg da kun glad for at høre fra dem begge, fordi jeg er en meget stille type, så havde lidt i starten frygtede jeg ikke ku "tilbyde" noget for de to Dominaer Ilsa og Freja og det var engangs oplvelse, men det kan jeg så se at det ikke er tilfældet, så ja jeg glæder mig allerede til næste gang, til at se hvad vi skal lege med
:)

 

Afsluttende kommentar ingen "spoilers" hehe.

Sidste gang jeg var på besøg som var første gang, havde jeg briller på, self. ikke være smart, hvis de pludselig røg af og gik i stykker mens man var ved at få pisken eller anden form for aktivitet, så de sku self. af, dette gjorde at jeg nærmest sku stå 20-30 cm, fra Ilsa og Freja for reelt at ku se dem, og jeg ku heller ikke se alting som skete før det var tæt ved mig, "Vil du ikke prøve sådan en her?" sagde Ilsa første gang, hun holder noget op, jeg ser kun noget metal farvet som er hel sløret samt hendes ansigt, må be om at få tingene tættere på, det var her jeg blev enig med mig selv om at det måtte jeg gøre noget ved, det afbrød lidt "flowet" at sku sige hele tiden, jeg kan ikke se noget, og hvor var det jeg sku stille mig? plus jeg kunne jo heller ikke nyde de to skønne Dominaer som virkelig havde klædt sig fræk på med deres stramme sorte outfits) og altså ikke blot havde taget Jeans og en T-shirt på :)

Så jeg tog et par uger efter min første seancen ind for at investere i nogle endags kontaktlinser, de er praktiske til forskellige ting, men jeg gjorde det mest fordi at jeg næste gang gerne ville kunne se, hvad som skete samt nyde synet af Ilsa og Freja
det fortjente de.


Deres Domicil var igen hel rigtig tempereret, sidste jeg var der var det Shorts vejr, not this time! :)
De har virkelig mange ting at lege med, nogle ting kan jeg genkende fra diverse videoer på nettet, andre har jeg aldrig set før, men jeg blir introduceret for dem lidt efter lidt ser det ud til "planen" er, og igen var der musik i baggrunden og på et tidspunkt, blev det vidst Game of Thrones? sorry men jeg kan bare godt li at prøve at opdage hvad jeg høre i baggrunden.

Vi startede ud med lige at snakke lidt om, jeg havde gjort mig nogle tanker siden sidst, og som jeg nævnte i den detaljerede udlægning, kunne jeg godt tænke mig at blive bundet/fastgjort noget mere, og så sku mærkerne lige springes over den her gang, så bare rolig man mærker stadigvæk den skønne fornemmelse af en pisk, men har bare ikke de her kæmpe røde mærke eller mås, som måske kan være lidt udfordrene at forklare sig ud af ehmm... jeg faldt på isen? Det jeg egentlig ret glad for så tror jeg mest er til mærkerne når det er en ferieperiode jeg er på besøg, så har man lige tid til at komme sig i ro og mag

Ilsa og Freja er meget kreative synes jeg, fik hvertfald en del nye ting at prøve den her gang samt self. Strøm, det tror jeg er en ting der blir ved med at sku følge mine seancer, og det tror jeg også de er ret enige med mig om, men jeg er kun glad for de er så gode til at finde på, og jeg skal self. prøve at fortælle om mine ønsker når jeg kan, men det er lidt svært i starten, men de har fint kunne bygge videre på tingene, men jeg har fundet ud af det er fint at ha nogle hel klare no no's blod og nåle f.eks. og så ellers bare prøve alt det andet efterhånden man har jo altid sit stopord, og selv om det er Dominaer man er inde ved, så vil de jo aldrig en noget ondt, de kan self. godt virke sådan når de tager en under behandling, men efter pisk, strøm osv. får man altid lige noget er du okay? du ryster lidt, så man er aldrig i tvivl om man er i gode hænder, og jeg føler mig hel tryg i deres selskab.

En lille ting omkring det med at henvende sig for at få en tid.
Snakkede også lige ganske kort omkring min sms håndtering, jeg var af natur meget forsigtig med at skrive flere gange, fordi jeg lidt havde bildt mig ind at hvis man ikke fik svar, var det fordi der ingen interesse var og hele spillet med Domina vs. Slave også var der uden for Domicellets fire vægge, og jeg troede jeg ikke fik svar fordi jeg måske ikke havde tiltalt dem Domina i sms, sådan har jeg det med at overfortolke ting, Men der var intet galt overhovedet det var blot en sikkerhedsting fordi hvis ikke lige de havde set beskeden og svaret kort tid efter, ku de jo ha haft gang i en anden klient eller optaget på anden vis, og så tjekkes mobilerne jo ikke, og de ville heller skrive med det samme, end at skrive senere til en besked der måske ku risikere at blive læst af andre, end mobilens ejer. som gir fin mening, jeg var bare lige rigtig glad for at få det fortalt og at det ikke var mig der havde gjort noget galt, og at man var velkommen til at skrive, hvis ikke man havde fået svar.


Men ja nu sidder jeg herhjemme igen og er godt spendt for dælen den orgasme var skøn, jeg havde så af en ren tilfældig ikke fået spillet pik forinden sidste var 31. December  det sker nogen gange man lige "glemmer" det eller vælger at udsætte det lidt for at forstærke følelsen, så derfor følte jeg det xtra meget den her dag, crazy nok jeg så holdt så længe ud egentlig.

Jeg ser, hvertfald frem til næste gang jeg tager turen ud for at besøge Domina Ilsa og Freja.

Og hvem ved, hvad man finder på næste gang, måske man sku vove sig ud i noget Urin/Spyt, som Freja nævnte kort første gang, hey man kan altid prøve, måske man blir overrasket ligesom med Strøm Lad mig lige give dig lidt stød med mine fingre og strømpisk, prøv lige at spille lidt pik for mig, mens jeg givr dine håndled strøm, så du laver Electric Boogie ehmmm thx I guess? men det er jeg godt nok glad for at ha fået introduceret, og så er der jo den der Vakum seng, som ser meget pirrene ud på billederne jeg har set, some day, perhaps some day :)
 

Redigeret af Stork

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stork skrev, den 15/12/2018 at 11:15:

på et tidspunkt spørger Ilsa så nybegynderen her om han kunne tænke sig at sutte på en rigtig pik, i min liderlighed og in the moment svarede jeg ja, det var så her jeg lærte forskellen fra mine fantasier hjemmefra, og så virkeligheden når man er i selskab med en Domina, fordi da jeg havde sagt det, fik jeg blindfold på så man ikke ku se, hvem jeg var, men jeg ku blot lige se hvad der var foran mig, fordi det som skete nu var at de fik en mand ind, som fik Kondom på og jeg blev herefter bedt om at sutte den af på ham.

Det var en hel uvandt situation for mig, men jeg må indrømme jeg var tændt i øjeblikket det skete, og fandt ud af det er faktisk ikke så nemt endda, det lykkedes mig hvertfald ikke at få ham gjort stiv :( nåja og under hele piksutningen gik Domina Ilsa og Freja også godt til arbejde på mine balder med diverse Piske og paddles, jeg så det ikke, men mærkede det! :) og på et tidspunkt måtte jeg bruge mit stop ord, der blev piskene lige en tand for voldsom, og vi gik straks videre til noget andet.


 



 

Wow det lyder sgu frækt og især da du blev "tvunget" til at sutte pik ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan37 skrev, for 22 timer siden:

Wow det lyder sgu frækt og især da du blev "tvunget" til at sutte pik ;-)

De gør self. ikke noget man ikke vil det har du altid stopord for, men det jeg mest blot ville frem til var at hvis de spørger dig om noget så mener de det skam hel alvorligt, og ikke blot som en slags fræk snak til at krydder oplevelsen, og det var jeg ikke lige forberedt på :) men det var ikke negativt ment.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...