Hop til indhold
Guest Astromand

Jennifer

Recommended Posts

Guest Astromand

 

Billederne er ægte, og hun er sød og giver topdollar service. Det er en meget smuk pige, og hun er meget indlevende. Et fund til den pris

Redigeret af Astromand
Forkert navn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er dette indlæg færdigt? Det efterlader nogle spørgsmål: Er det en anmeldelse, der ligger under efterlysniger? 

Og hvem er hun? Hvor kan man finde hende? Link? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Astromand skrev, for 23 minutter siden:

Billederne er ægte, og hun er sød og giver topdollar service. Det er en meget smuk pige, og hun er meget indlevende. Et fund til den pris

Et link til pigen ville hjælpe gevaldigt og hvis jeg ikke spurgte kom det med garanti fra end anden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne i den danske annonce er alle slørede og jeg formoder derfor at trådstarter med udsagnet "ægte billeder" alene mener at billederne giver et retvisende billede af annoncøren krop som han jo har set ved fremmøde.

En lille søgning på alle billederne i DK-annoncen giver ét enkelt (intetsigende) resultat med tineye. Med google image search fremkommer der udelukkender resultater der henviser til DK-annoncen.

Men med den uundværlige lille hjælper Yandex kommer der i massevis af resultater på alle billederne. Billederne i samme konstellation og hver for sig er at finde i adskillige sex-annoncer verden over. Særligt i Nordamerika. Både slørede versioner og ikke slørede versioner med synligt ansigt samt adskillige andre billeder der ikke er at finde i DK-annoncen men som tydeligvis er af samme pige, hvis billede(r) også figurerer i DK-annoncen.

Vil ikke stædigt påstå at billederne i DK-annoncen er fake da der jo altid er en mikroskopisk chance for at pigen på billederne er i DK. Men jeg ville være mere end skeptisk da flere af billederne fra DK-annoncen i usløret version efter min overbevisning ikke er af samme pige......

Nedenfor er et par skærmdumps af søgeresultater samt et par af billederne i usløret version. Så ved evt. medlæsere herinde hvad de kan forvente ved fremmøde. Ellers kan man jo vende i døren.....;) om ikke andet kan pigens initialer på busten( som jo figurerer på billederne nederst), jo ved fremmøde fungere som "bevis" for ægthed.

Go' dag og god lørdag.

 

Skærmbillede 2018-12-15 kl. 08.00.33.png

Skærmbillede 2018-12-15 kl. 07.29.13.png

Skærmbillede 2018-12-15 kl. 07.41.06.png

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...