Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde kigget lidt på Taschas profil og i dag besøgte jeg hende så https://annoncelight.dk/showad/256714.

Tascha er virkelig sød  og naturlig, og så ser hun drøngodt ud. Meget bedre end billederne antyder. Hun er virkelig et besøg værd.

Hun er meget smilende og nem at tale med om alting,  og så krammer hun meget :-). Jeg vil ikke gå i detaljer om resten, men vil sige, der blev sørget rigtig godt for mig :-).

niels6663

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tobias

Hun er mere end fantastisk at kommunikere med, hun er den der helt utrolige blanding af mega smuk, fræk sød...og så samtidig både pisse sjov og kvik.... phuhadada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tobias skrev, for 6 timer siden:

Hun er mere end fantastisk at kommunikere med, hun er den der helt utrolige blanding af mega smuk, fræk sød...og så samtidig både pisse sjov og kvik.... phuhadada

Ja, det er hun. Hun er  super sød at være i selskab med :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I sin annonce skriver hun, at hun kun dyrker beskyttet sex (tak for det!), men det er ikke helt tydeligt, om hun sutter med eller uden gummi. Definitionen af "sex" er jo ikke entydig - hvilket B. Clinton jo spillede højt spil på i en periode :-D

Nogen der kan oplyse?

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 13 timer siden:

I sin annonce skriver hun, at hun kun dyrker beskyttet sex (tak for det!), men det er ikke helt tydeligt, om hun sutter med eller uden gummi. Definitionen af "sex" er jo ikke entydig - hvilket B. Clinton jo spillede højt spil på i en periode :-D

Nogen der kan oplyse?

Det er også med gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
niels6663 skrev, den 14/12/2018 at 20:20:

Jeg havde kigget lidt på Taschas profil og i dag besøgte jeg hende så https://annoncelight.dk/showad/256714.

Tascha er virkelig sød  og naturlig, og så ser hun drøngodt ud. Meget bedre end billederne antyder. Hun er virkelig et besøg værd.

Hun er meget smilende og nem at tale med om alting,  og så krammer hun meget :-). Jeg vil ikke gå i detaljer om resten, men vil sige, der blev sørget rigtig godt for mig :-).

niels6663

 

 

Tak for anmeldelsen skønne <3 du er så blid, rar og dejlig - så det var en fornøjelse at “sørge” for dig.

Håber at du har det godt :)

Knus herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Tobias skrev, den 15/12/2018 at 12:02:

Hun er mere end fantastisk at kommunikere med, hun er den der helt utrolige blanding af mega smuk, fræk sød...og så samtidig både pisse sjov og kvik.... phuhadada

Jeg bliver så smigret. Hold da op nogle flotte ord <3 af hjertet TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tascha skrev, den ‎08‎-‎01‎-‎2019 at 14:30:

Tak for anmeldelsen skønne <3 du er så blid, rar og dejlig - så det var en fornøjelse at “sørge” for dig.

Håber at du har det godt :)

Knus herfra

Tak for de søde ord, Tascha :wub:. Jeg bliver helt rørt :).

Jo tak, jeg har det fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...