Hop til indhold

Recommended Posts

AlfaN skrev, for 16 timer siden:

Standard pris. 

Vil være super fint at få beløbet i stedet for at skulle gætte på en standard pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 8 timer siden:

Vil være super fint at få beløbet i stedet for at skulle gætte på en standard pris. 

Nu er det sjældent der er fast pris på noget hos thai’erne, medmindre de reklamerer med det. Så folk må selv finde ud af hvad det skal koste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fred være med det. Du bestemmer jo selv hvad du vil fortælle.

Men jeg syntes nu at prisen er en væsentlig del af anmeldelsen af købet, eftersom de penge vi betaler til pigerne er den absolut eneste årsag til at de er sammen med os i dette game. Uden penge ingen ydelser, og hvis der er gratis sex så er det ikke prostitution og ikke en del af dette forums fokusområde. Nå men kan forstå dit like af asianman at prisen var 1.000, men lidt pudsigt at skulle gætte.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid været 30/60 min 1000/1500kr hos Natsja’s piger !

Unødvendigt at lege gætteleg - fatter simpelthen ikke hvorfor nogen gør tingene så besværlige herinde !!!

God Jul !

Redigeret af Hams

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hams skrev, for 43 minutter siden:

Altid været 30/60 min 1000/1500kr hos Natsja’s piger !

Unødvendigt at lege gætteleg - fatter simpelthen ikke hvorfor nogen gør tingene så besværlige herinde !!!

God Jul !

Hvis man er kommet bare lidt hos thai pigerne rundt omkring, eller læst i diverse tråde, ved man at ovenstående er ‘normalen’. Så forstår ik hvorfor man spørger, har jeg fået en speciel pris, vil jeg da ik oplyse det alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er kommet lidt hos thai pigerne rundt omkring, eller læst diverse tråde, ved man jo ligesom hvad der sker.

Så forstår ik hvorfor du overhovedet skriver en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være at spørgsmålet er foranlediget af, at man ser flere og flere steder, hvor “standard” prisen er faldet fra 1.500k til 1000-800kr for en times sjov?

Jeg har da selv tænkt om den øgede konkurrence har fået stederne til at slække lidt på priserne. 

Blot en tanke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jlasian skrev, den 16/12/2018 at 20:42:

Kunne være at spørgsmålet er foranlediget af, at man ser flere og flere steder, hvor “standard” prisen er faldet fra 1.500k til 1000-800kr for en times sjov?

Jeg har da selv tænkt om den øgede konkurrence har fået stederne til at slække lidt på priserne. 

Blot en tanke. 

Jeg får altid lov til at betale det dobbelte af den normale pris, men det er da også helt fair, med tanke på alt det arbejde, der skal lægges i, for at nå hele vejen rundt :huh:

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...