Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner 

Jægeren har været på rov igen igen ;)

Jeg havde skrevet lidt sammen med Maia tirsdag ,og lavede en halv aftale om at besøge hende dagen efter ,,,

Lena spøgte dog også i mit baghoved og det lille ,eftersom hun altid har ydet topkarakterer ved mine besøg.Så var ærligt lidt i tvivl om jeg skulle gå efter det sikre kort Lena ,,eller prøve den nye pige Maia,som vistnok er her i DK 1.gang.

Det blev onsdag og efter træning og dejligt bad kørte jeg ind ad mod Rødovre.

Maia er i samme lejlighed som den altid søde og dejlige Lena.

Lena ringer mig pludselig op og forklarer mig at hun desværre har brækket en tand ,og derfor ikke kunne være der og tage imod mig som lovet.Har ikke set Lena rigtig længe og havde lige brug for at møde hende inden mit møde med Maia .

Nu var gode råd dyre så jeg tilbød damerne at hvis jeg nu tog forbi mac'D og købte burgere meny med så lovede Lena lige at vente på mig ,,deal

Jeg ankommer til den store etage bygning ,,parkerer tæt på 1 time gratis 

Komner op og det er så Maia som tager pænt imod mig ,,vender tilbage til hende senere ,,

Lena kommer ud lige fra badet og gensyns glæden er virkelig stor. Hun hopper op på mig og begynder at kysse og kramme mig og vil slet ikke slippe mig igen.Maia står lige ved siden af og fniser ,griner og siger lidt forskelligt til Lena jeg ikke lige forstår ,,men det kunne jo sagtens ha været noget i retning af ,,

" lad nu den stakkels mand være lidt i fred ,og lad os spise inden maden blir kold " :wub: bare et sjovt gæt.

Jeg ber dem pænt om at spise den medbragte mad ,og pigerne sidder og konvenserer og fniser og griner lidt.

Da de er færdige siger Lena at hun må se at komne afsted ,,den var god nok hun manglede en tand :P

Farvel kys og så alene med Maia .

Hun er iført alm. T-Shirt og trusser ,,ikke den mest ophidsende beklædning.

Hun begynder at fnise og smiler til mig, jeg prøver at snakke med hende på engelsk,hun virker ikke videre stærk i dette sprog ,og jeg tænker åhh nej ,men vælger at blive,, og det har jeg ikke fortrudt.

Vi står helt tæt sammen og begynder at kysse ,,først stille og roligt så langsomt mere intensivt .Maia kysser virkelig godt og med masser af charme ,fnis ,smil og frække øjne.Hun overrasker mig virkelig posetivt og er hele tiden fnisende på den gode og sjove måde,,,

Vi ligger os på sengen hvor vi fortsætter de intensive dybe kys.

Der er altså ikke noget bedre end når pigen også tænder på kys .vi tænder hinanden godt op og på med tophuen .

Vi når igennem forskellige stillinger ,og jeg afslutter ud over hendes sindsyge flotte ægte bryster .:)

Hendes bryster er et kapitel for sig.

De er rigtig store dråbe formet ,,lidt hængende men på den helt frække måde.

Vi siger pænt farvel og jeg smutter igen.

Sidder nøjagtig 1 time senere i bilen og slipper for en kedelig p- bøde. :D

Jeg kan kun give kønne Maia min bedste anbefaling,med fare for at hun nu blir sværere at møde igen.( taler desværre) lidt af mindre god erfaring.

Kodeord:

Charmerende pige,smilende ,liderlig ,gode dybe kys ,ganske enkelt bare dejlig ,og hendes bryster er helt "out of this world ",,, tror at jeg er blevet en bryst mand nu ,hvis jeg ikke allerede var det inden dette møde :rolleyes: ( og det var jeg ,,tro mig :P)

Hun vidste ikke helt hvorlænge hun blir her men tager hjem  igen inden Jul 

Dette er en sandfærdig historie ,,der har til tider været sat spørgsmål ved dit og dat i div. andre tråde.

Jeg vil hermed opfordre til at vise hensyn til de piger vi besøger.selvom den ene kunde oplever en ganske særlig posetiv oplevelse,,er det jo ingen garanti for at andre kunder oplever nøjagtig samme posetive møde.

Dette kan jo skyldes rigtig mange ting.

Kemi,kommunikation,hygiejne,fordomme opførsel mv.

Derfor opfordrer jeg alle mine loge brødre til at lade være med at skrive dårligt om os andre brødre eller endnu værre pigerne som vi får lov at besøge.

De er jo mennesker med følelser ,og står dagligt overfor en masse udfordringer via det arb. som de forhåbentlig selv har valgt, hvis ikke er det jo en helt anden snak,,,

Peace <3

Pas  nu ekstra godt på pigerne.

Pft.

Venligst Hunter

P.S.   I behøver ikke at hagle mig ned nu ,men istedet for udvise empati og forståelse ikke over for mig ,men overfor alle andre på jeres vej ,,,,

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god beskrivelse. Men har du et link til pigen ? ;)

Du vil jo sikkert blive spurgt om det før eller siden......

Bedste hilsner og god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Tak for en god beskrivelse. Men har du et link til pigen ? ;)

Du vil jo sikkert blive spurgt om det før eller siden......

Bedste hilsner og god weekend

Be my guest ,,kære  DK fyr

På forhånd tak, ven 

Jeg har ganske enkelt ikke  lært dette med at indsætte et givent link,,jeg må åbentbart være mindre begavet ,

Og nej jeg sidder ikke og pudser 1'tallet imens ,jeg kan nemlig heller ikke multi-taske :D

Takker og tilbage til dig ,bedsge tanker og god weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Hej venner 

Jægeren har været på rov igen igen ;)

Jeg havde skrevet lidt sammen med Maia tirsdag ,og lavede en halv aftale om at besøge hende dagen efter ,,,

Lena spøgte dog også i mit baghoved og det lille ,eftersom hun altid har ydet topkarakterer ved mine besøg.Så var ærligt lidt i tvivl om jeg skulle gå efter det sikre kort Lena ,,eller prøve den nye pige Maia,som vistnok er her i DK 1.gang.

Det blev onsdag og efter træning og dejligt bad kørte jeg ind ad mod Rødovre.

Maia er i samme lejlighed som den altid søde og dejlige Lena.

Lena ringer mig pludselig op og forklarer mig at hun desværre har brækket en tand ,og derfor ikke kunne være der og tage imod mig som lovet.Har ikke set Lena rigtig længe og havde lige brug for at møde hende inden mit møde med Maia .

Nu var gode råd dyre så jeg tilbød damerne at hvis jeg nu tog forbi mac'D og købte burgere meny med så lovede Lena lige at vente på mig ,,deal

Jeg ankommer til den store etage bygning ,,parkerer tæt på 1 time gratis 

Komner op og det er så Maia som tager pænt imod mig ,,vender tilbage til hende senere ,,

Lena kommer ud lige fra badet og gensyns glæden er virkelig stor. Hun hopper op på mig og begynder at kysse og kramme mig og vil slet ikke slippe mig igen.Maia står lige ved siden af og fniser ,griner og siger lidt forskelligt til Lena jeg ikke lige forstår ,,men det kunne jo sagtens ha været noget i retning af ,,

" lad nu den stakkels mand være lidt i fred ,og lad os spise inden maden blir kold " :wub: bare et sjovt gæt.

Jeg ber dem pænt om at spise den medbragte mad ,og pigerne sidder og konvenserer og fniser og griner lidt.

Da de er færdige siger Lena at hun må se at komne afsted ,,den var god nok hun manglede en tand :P

Farvel kys og så alene med Maia .

Hun er iført alm. T-Shirt og trusser ,,ikke den mest ophidsende beklædning.

Hun begynder at fnise og smiler til mig, jeg prøver at snakke med hende på engelsk,hun virker ikke videre stærk i dette sprog ,og jeg tænker åhh nej ,men vælger at blive,, og det har jeg ikke fortrudt.

Vi står helt tæt sammen og begynder at kysse ,,først stille og roligt så langsomt mere intensivt .Maia kysser virkelig godt og med masser af charme ,fnis ,smil og frække øjne.Hun overrasker mig virkelig posetivt og er hele tiden fnisende på den gode og sjove måde,,,

Vi ligger os på sengen hvor vi fortsætter de intensive dybe kys.

Der er altså ikke noget bedre end når pigen også tænder på kys .vi tænder hinanden godt op og på med tophuen .

Vi når igennem forskellige stillinger ,og jeg afslutter ud over hendes sindsyge flotte ægte bryster .:)

Hendes bryster er et kapitel for sig.

De er rigtig store dråbe formet ,,lidt hængende men på den helt frække måde.

Vi siger pænt farvel og jeg smutter igen.

Sidder nøjagtig 1 time senere i bilen og slipper for en kedelig p- bøde. :D

Jeg kan kun give kønne Maia min bedste anbefaling,med fare for at hun nu blir sværere at møde igen.( taler desværre) lidt af mindre god erfaring.

Kodeord:

Charmerende pige,smilende ,liderlig ,gode dybe kys ,ganske enkelt bare dejlig ,og hendes bryster er helt "out of this world ",,, tror at jeg er blevet en bryst mand nu ,hvis jeg ikke allerede var det inden dette møde :rolleyes: ( og det var jeg ,,tro mig :P)

Hun vidste ikke helt hvorlænge hun blir her men tager hjem  igen inden Jul 

Dette er en sandfærdig historie ,,der har til tider været sat spørgsmål ved dit og dat i div. andre tråde.

Jeg vil hermed opfordre til at vise hensyn til de piger vi besøger.selvom den ene kunde oplever en ganske særlig posetiv oplevelse,,er det jo ingen garanti for at andre kunder oplever nøjagtig samme posetive møde.

Dette kan jo skyldes rigtig mange ting.

Kemi,kommunikation,hygiejne,fordomme opførsel mv.

Derfor opfordrer jeg alle mine loge brødre til at lade være med at skrive dårligt om os andre brødre eller endnu værre pigerne som vi får lov at besøge.

De er jo mennesker med følelser ,og står dagligt overfor en masse udfordringer via det arb. som de forhåbentlig selv har valgt, hvis ikke er det jo en helt anden snak,,,

Peace <3

Pas  nu ekstra godt på pigerne.

Pft.

Venligst Hunter

P.S.   I behøver ikke at hagle mig ned nu ,men istedet for udvise empati og forståelse ikke over for mig ,men overfor alle andre på jeres vej ,,,,

 

 

Taaaak for anmeldelsen. Hun lyder lige som min type. Store ægte dråbeformede babser, er der noget bedre? Nej! Jeg håber jeg kan presse et besøg ind i kalenderen. I hører nærmere.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Wow.. virker som Mr Hunter har haft en fantastisk onsdag ;)

Tack för en fin anmeldelse!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...