Hop til indhold
Guest Trinetease

Moderator

Recommended Posts

Guest Trinetease

Et lille spørgsmål, nok mest henvendt til moderatorene herinde.

Nu er i jo dybest set anonyme, jeg er klar over at i også har en alm profil.

Kan man forvente at i behandler en eventuel henvendelse uvildigt? Og at man som henvender kan være tryg ved at skrive til jer ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan hænger de 2 indlæg sammen? 

Der spørges om man kan være tryg, og så skrives der at man aldrig har haft anledning til at være utryg? 

Jeg mener at der engang blev skrevet, at på et tidspunkt blev det bestemt, at ved visse sager så skulle der 2 grønne ind over, så man ikke kunne forfordele en part i en sag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Hvordan hænger de 2 indlæg sammen? 

Der spørges om man kan være tryg, og så skrives der at man aldrig har haft anledning til at være utryg? 

Jeg mener at der engang blev skrevet, at på et tidspunkt blev det bestemt, at ved visse sager så skulle der 2 grønne ind over, så man ikke kunne forfordele en part i en sag. 

 

Jeg fik svar på det jeg ønskede. Og blev taget seriøst. Nogle ting skal altid skrive offentligt herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 19 timer siden:

Et lille spørgsmål, nok mest henvendt til moderatorene herinde.

Nu er i jo dybest set anonyme, jeg er klar over at i også har en alm profil.

Kan man forvente at i behandler en eventuel henvendelse uvildigt? Og at man som henvender kan være tryg ved at skrive til jer ?

 

Nu har du jo gjort mig nysgerrig. Hvad drejer det sig om?:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
People Pleaseren skrev, for 5 minutter siden:

Nu har du jo gjort mig nysgerrig. Hvad drejer det sig om?:P

:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den Sat Dec 15 2018 at 11:10:

Hvordan hænger de 2 indlæg sammen? 

Der spørges om man kan være tryg, og så skrives der at man aldrig har haft anledning til at være utryg? 

Jeg mener at der engang blev skrevet, at på et tidspunkt blev det bestemt, at ved visse sager så skulle der 2 grønne ind over, så man ikke kunne forfordele en part i en sag. 

 

Vi behandler ikke sager hvor vores normale bruger er involveret. 

Vi behandler så vidt muligt heller ikke sager med piger vi besøger (Kan være svært hvis det er en meget populær pige :D)

Hvis ikke det er en meget klar sag, spørger vi altid hvad de andre grønne og måske også Admin hvad de mener. Men dette forlænger jo ofte sags behandlingstiden, hvilket jo kan føre til undren i forum.

Kan vi grønne ikke blive enige, så er det også Admins der bestemmer i sidste ende.

Hvis man mener at vi grønne er nogle totale idioter, der forfordeler nogle brugere mere end andre, er man altid velkommen til at klage til Admin.

Om i vil betro os med en fortrolig sag, afhænger i sidste ende af jeres egen mavefornemmelse. 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg

En meget mærkelig tråd som jeg ikke fatter noget som helst af.
Men alle virker glade og tilfredse, så det er jo altid godt.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...