Hop til indhold
Agent 007

Gadepiger i Paris

Recommended Posts

Har netop været en tur i Paris. Hvis man søger piger på gaden skal man en tur til Rue St. Denis. Der findes flere modeller i alle størrelser. Gennemsnitsalderen er dog nok lidt højere end hvad vi ser her hjemme med gadepiger. TIl gengæld er der udstilling af varerne så der også er noget til husarerne :D

Oppe i enden ved metrostationen står kineserne, men langt de fleste ser godt nok kedelige ud.

Prøvede ikke selv markedet af, da kæresten var med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Paris är ÖVERSKATTAT när det gäller sexturism. Bäst är förmodligen att ringa en call girl. När jag var till Paris ensam förra sommaren var jag till Pigalle två kvällar. Det finns flera "sexställen" men inga seriösa bordeller som i exempelvis Prag. Mest är det barer där man bakom ett skynke i en soffa kan träffa en tjej i "upp till en timme" (köp aldrig sex i "upp till en timme").

Jag gick runt mellan ställena och såg tjejer från hela världen, men inte många från Frankrike. Jag fastnade för en rumänska på kanske 22 år, en 8/10-poängare. Det skulle kosta 200 euro bakom ett skynke och ingen dusch för mig eller henne. För 350 euro hade hon följt med till hotellet. Jag tackade nej till båda erbjudandena. :-( Pigalle kan INTE REKOMMENDERAS.

Emellertid hade jag tur. ♣♧♣ När jag var inne i en sex shop (eller sexy shop, som vissa fransmän säger) fick jag ögonkontakt med en fransyska runt 25-27 år. Hon var petite och mycket söt. Jag märkte att hon var intresserad av mig men avvaktade i tio minuter.

När jag konstaterat att hon var där ensam och utan pojkvän (hon kollade förresten på underkläder) gick jag fram till henne och frågade om hon hittat något intressant. Vi kallpratade och när jag kände att hon var på kroken frågade jag om hon ville följa med till mitt hotellrum och dricka vin. Hon nickade och började gå mot utgången.

I metron på väg till hotellet erkände jag att jag inte hade något vin på rummet. Hon var dock inte intresserad av att gå förbi och köpa något. Vi sade inte så mycket till varandra. När vi kom in i hotellrummet exploderade fransyskan av kåthet. Hon flög på mig och vi tungkystes innan vi körde igång med sex i sängen. Helt crazy och alldeles gratis. ♡ ♡ ♡

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...