Hop til indhold

Recommended Posts

har besøgt Amy her til morgen jeg ved ikke hvilken gang 

det var så lækkert  hun havde en kort stram kjole på og høje hæle hvilket syn

kærtegnede og kysse den smukke krop hvilket syn at se  amy ryste af den første orgasme 

og så blidt forsætte til den næste  og så sex i mange stillinger   jeg bliver aldrig træt af den kvinde  

https://annoncelight.dk/showad/254776

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansensød skrev, 1 time siden:

har besøgt Amy her til morgen jeg ved ikke hvilken gang 

det var så lækkert  hun havde en kort stram kjole på og høje hæle hvilket syn

kærtegnede og kysse den smukke krop hvilket syn at se  amy ryste af den første orgasme 

og så blidt forsætte til den næste  og så sex i mange stillinger   jeg bliver aldrig træt af den kvinde  

https://annoncelight.dk/showad/254776

Gad vide, om det var Amy, der åbnede for mig, da jeg tidligere i dag besøgte Tascha. Hun var mørkhåret og i en kort stram kjole, og så var hun virkelig smuk. Jeg har holdt øje med Amy i noget tid nu, og jeg er sikker på, at hun er super sød. Jeg vil gerne besøge hende en dag, hvis hun altså vil modtage mig som gæst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har været Amy hun havde sort kjole på i dag dag jeg besøgte hende - men kun indtil jeg fik liste den af 

og det var frækt 

hun er super sød  det skal du ikke være i tvivl om - og hvis du er sød og viser respekt vil hun helt sikkert se dig 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansensød skrev, for 5 minutter siden:

Det har været Amy hun havde sort kjole på i dag dag jeg besøgte hende - men kun indtil jeg fik liste den af 

og det var frækt 

hun er super sød  det skal du ikke være i tvivl om - og hvis du er sød og viser respekt vil hun helt sikkert se dig 

 

 

Jeg ville aldrig drømme om, ikke at behandle hende med den yderste respekt og at respektere hendes grænser. Det vil være helt utænkeligt for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansensød skrev, for 4 minutter siden:

du skal dog ikke være i tvil om at jeg helst vil have Amy for mig selv 

Det tror jeg du får svært ved. Tror køen er alen lang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansensød skrev, for 7 minutter siden:

det har du nok ret i men jeg har ikke set nogen kø  så jeg vælger at forblive naiv  og lykkelig 

Det er en god tilgang til tingene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
niels6663 skrev, 1 time siden:

Gad vide, om det var Amy, der åbnede for mig, da jeg tidligere i dag besøgte Tascha. Hun var mørkhåret og i en kort stram kjole, og så var hun virkelig smuk. Jeg har holdt øje med Amy i noget tid nu, og jeg er sikker på, at hun er super sød. Jeg vil gerne besøge hende en dag, hvis hun altså vil modtage mig som gæst.

Kære Niels :wub:

Det var søde Amy, der åbnede døren for dig idag. Og jeg er IKKE i tvivl om, at du er mere end velkommen hos hende. Tak for besøget, og du må have en dejlig weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tascha skrev, for 54 minutter siden:

Kære Niels :wub:

Det var søde Amy, der åbnede døren for dig idag. Og jeg er IKKE i tvivl om, at du er mere end velkommen hos hende. Tak for besøget, og du må have en dejlig weekend. 

Love you skat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amy tilbage 

så er Amy tilbage her på fredag så  er det bare med at få lavet en aftale 

 hun er nu noget særligt  har glædet mig til hun er tilbage  hurra nu sker det  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...