Hop til indhold
McFarlane

ADVARSEL Gl. Viborgvej 59

Recommended Posts

:evil:

Først til det positive: Det ER hende på billederne http://massage.side6.dk/hvambabes

Faktisk er hun endnu kønnere i virkeligheden. Meget store ægte flotte bryster, høj og slank.

Men så stopper festen også.

Jeg blev modtaget af en lidt ligeglad pige i røde hotpants og en stram t-shirt. Jeg glemte alt om advarselslamper og var bare fascineret af hendes lækre krop.

Hun stak mig et menukort og jeg valgte gensidig fransk.

Hun smuttede ind på badeværelset og var tilbage efter to min.

Normalt kan jeg godt lide at starte med lidt stående kælen, evt. læne pigen forover og kysse numsen.. men det var udelukket.. hun beordrede mig ned på sengen.

Jeg bad om at slikke hende først.

lagde mig ned mellem hendes ben... Hun duftede neutralt og ren. Jeg nåede lige at sætte min tunge på hendes krop, da hun skreg " AAAAUUU, nicht so hart"... hmmm..'

Jeg prøvede igen.. hun lænede sig tilbage... ingen reaktion... tror faktisk hun lå og sov... så for at vække hende løftede jeg hendes ben lidt op... Det fik jeg at vide at hun ikke ville.

Hun stoppede mig efter 2 min og bad mig lægge mig.

Jeg fik gummi på en total slap pik og hun suttede i 10 sek (egentlig ganske godt) men så overtog hånden...

Jeg magtede ikke at diskutere med hende, det ville blot gøre ondt værre.

Jeg lænede mig helt tilbage, lukkede øjnene og fantaserede om nogle af de andre piger jeg har besøgt i tidens løb.

Da jeg kom, rejste hun sig bare og gik på badeværelset... ingen tørring eller noget.

Jeg rev kondomet af og smed det på gulvet.

Skyndte mig i tøjet og 7 min. efter min entre sad jeg ude i bilen 700 kr. fattigere.

ÆV ÆV, men af skade bliver man klog... så forhåbentlig ikke flere narrefisser til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
McFarlane skrev, den 4/10/2012 at 11:54:

:evil:

Først til det positive: Det ER hende på billederne http://massage.side6.dk/hvambabes

 

Faktisk er hun endnu kønnere i virkeligheden. Meget store ægte flotte bryster, høj og slank.

 

Men så stopper festen også.

 

Jeg blev modtaget af en lidt ligeglad pige i røde hotpants og en stram t-shirt. Jeg glemte alt om advarselslamper og var bare fascineret af hendes lækre krop.

Hun stak mig et menukort og jeg valgte gensidig fransk.

Hun smuttede ind på badeværelset og var tilbage efter to min.

Normalt kan jeg godt lide at starte med lidt stående kælen, evt. læne pigen forover og kysse numsen.. men det var udelukket.. hun beordrede mig ned på sengen.

Jeg bad om at slikke hende først.

lagde mig ned mellem hendes ben... Hun duftede neutralt og ren. Jeg nåede lige at sætte min tunge på hendes krop, da hun skreg " AAAAUUU, nicht so hart"... hmmm..'

Jeg prøvede igen.. hun lænede sig tilbage... ingen reaktion... tror faktisk hun lå og sov... så for at vække hende løftede jeg hendes ben lidt op... Det fik jeg at vide at hun ikke ville.

Hun stoppede mig efter 2 min og bad mig lægge mig.

Jeg fik gummi på en total slap pik og hun suttede i 10 sek (egentlig ganske godt) men så overtog hånden...

Jeg magtede ikke at diskutere med hende, det ville blot gøre ondt værre.

Jeg lænede mig helt tilbage, lukkede øjnene og fantaserede om nogle af de andre piger jeg har besøgt i tidens løb.

 

Da jeg kom, rejste hun sig bare og gik på badeværelset... ingen tørring eller noget.

 

Jeg rev kondomet af og smed det på gulvet.

Skyndte mig i tøjet og 7 min. efter min entre sad jeg ude i bilen 700 kr. fattigere.

 

ÆV ÆV, men af skade bliver man klog... så forhåbentlig ikke flere narrefisser til mig.

Nøjagtig samne behandling jeg fik i dag, så dårlig service de giver på stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...