Hop til indhold
1001nat

Sofie Larsen, Rindsholm. Værste afbrænder. ADVARSEL

Recommended Posts

Ham den dumme enøjede havde igen overtaget fornuften i går, så fandt ovennævnte pige på Annoncelight (annoncen er taget af nu!!!! - og derfor ingen link)
Hun ville have 1000,- og dermed kunne det vel ikke være helt skidt. Fik tilbudt en attraktiv pris på en quickie. Hun bekræftede, jeg fik adressen og tidpunkt foreslået og bekræftet.
Altså kørte jeg forventningsfuld afsted i morges. Kom til et hus der så miserabelt ud til gaden, og lignede lort på bagsiden, hvor indgangen var.
Nå pigen lukkede op - "Har du 1000,-" Øh nej det var langt fra det, som vi havde aftalt.
Så kunne hun ikke!!!! WTF!! Måske heldigvis, for huset lignede også lort indvendigt, og pigen var decideret grim. Grim hud, der hang. Grimme amatør tatoveringer. Fed og ulækker. Hun virkede både frastødende og i den grad ubegavet. Den enøjede og jeg var enige om skyndsomt at køre hjem. Fy og føj.
Så hold jer laaaangt væk

Redigeret af 1001nat
Manglende prd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm.  Jeg troede at du var blevet brændt af.  Som jeg læser det, lavede du en aftale med kvinden til kr. 1.000. Du fik adressen og kørte til stedet. Kvinden tog imod dig, og du fortrød.  Det er da helt ok, at fortryde, men der er vel ingen grund til at beskrive kvinden som grim, ubegavet, fed, ulækker m.v. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej nej - jeg havde en klokkeklar aftale om en quickie (via sms) til en meget lav pris - og den var bekræftet af pigen. Men da jeg dukkede op (efter at have kørt over 80 km) - var prisen pludselig 1000,- og det var udelukkende DET, der kunne komme på tale. Hun var ligeglad med at vi havde aftalt et meget mindre beløb, og at jeg kunne bevise det via vores sms-korrespondance. 
Hun holder altså overhovedet IKKE det som var aftalt. Og DET gør mig sgu vred. Hun ER altså grim, ubegavet, fed og ulækker - hvilket måske var held i uheld - for som hun virkede og så ud, ville den enøjede nok have haft svært ved overhovedet at tænde på hende
God weekend og bedre held til jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder mere til du måske skal holde dig fra "købe" sex  lyder til du ikke rigtig kan tåle det og få et nej, for så skaber du dig som en lille 5 årigt dreng med alle de kommentar du har om pigen ;)

Redigeret af The_Man

Del dette indlæg


Link til indlæg
1001nat skrev, for 13 minutter siden:

Nej nej - jeg havde en klokkeklar aftale om en quickie (via sms) til en meget lav pris - og den var bekræftet af pigen. Men da jeg dukkede op (efter at have kørt over 80 km) - var prisen pludselig 1000,- og det var udelukkende DET, der kunne komme på tale. Hun var ligeglad med at vi havde aftalt et meget mindre beløb, og at jeg kunne bevise det via vores sms-korrespondance. 
Hun holder altså overhovedet IKKE det som var aftalt. Og DET gør mig sgu vred. Hun ER altså grim, ubegavet, fed og ulækker - hvilket måske var held i uheld - for som hun virkede og så ud, ville den enøjede nok have haft svært ved overhovedet at tænde på hende
God weekend og bedre held til jer alle

Ok, så vist prisen havde været som aftalt, så havde du nydt en dejlig Quickie med en grim, fed, ubegavet og ulækker pige i nogle lorte omgivelser ? spændende, og efterfølgende ville du så sikkert også sige, at du respektere pigerne i branchen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

The_Man - Prøv lige at læse, det jeg har skrevet. Vi havde aftalt noget til en rimelig pris, men efter at have brugt næsten 1½ time på landevejen, løber hun bare fra aftalen. Hvis det at reagere på aftalebrud er opføre sig som en 5-årig - så ……..

TheVoice - Der var ikke billeder, der afslørede særlig meget af pigen. NEJ - jeg var sgu kørt igen, om hun så havde forsøgt at overholde aftalen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du var kørt væk under alle omstændigheder, er det så ikke ret ligegyldigt, hvor meget hun ville have for noget, som du ikke ville have ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg takker for advarslen om pigen som tilsyneladende ikke overholder aftaler :) det er vel egentligt en af de fine ting ved dette forum ;)

I øvrig har trådstarter lavet adskillige sobre indlæg, hvor han bla. forsvarer piger som er blevet kritiseret herinde, så i mine øjne er han troværdig og jeg ser ikke nogen grund til at overfuse ham.

Men måske ville det være på plads med et link til pigens annonce

Redigeret af mature man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er faktisk lidt ked af de person angreb på mig, da jeg bare forsøgte at bruge dette forum til dets hovedformål - at videregive erfaringer, så vi ikke skal køre forgæves, at bruge penge på dårlige oplevelser, have dårlige oplevelser osv.
Jeg har såmænd bare forsøgt efter bedste evne at advare brugere af dette forum på eventuelt at gøre samme dumhed som mig. Så forsøg at tage mit indlæg som det det er.
Men nu kom der altså igen annonce på Annoncelight igen, - så her er link:
https://annoncelight.dk/showad/266070

Og trods alt - rigtig god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft kontakt til pigen og det blev heller ikke til et besøg, jeg ringede til pigen og i telefonen lød hun lidt som en med "problemer"  og jeg tror ikke helt hun viste hvad hun havde gang i, så efter at have snakket lidt med hende, takkede jeg nej til hendes tilbud.

Efterfølgende fik jeg sms'er fra hende hvor hun spørger hvornår jeg kommer, og igen må jeg forklare at det ikke er lige det jeg søgte, og senere ringer hun 5 gange, den 6 gang tager jeg telefonen for at høre hvad hun vil og igen vil hun høre til vores aftale, og igen forklare jeg, "vi har ikke lavet nogen aftale, så jeg kommer ikke" og endelig tror hun forstod budskabet, for 10 min senere ringede hun og sagde vi havde en aftale.

Så kære "erobrødre" hvis vi skal have en rating af hendes ydelser/tilbud på bordet så må en af jer snuppe en for holdet .

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...