Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Ice i går. Blev modtaget med et stort smil og frække hænder.

Startede med et kort skyl. 

Hun giver en god hård massage. Men var kommet for at hygge sexe. Og det blev der.

Elsker når vi afslutter med hende på ryggen med hovedet ud over briksen. Så fik jeg et vildt godt blow mens hun klarede sig selv. Og jeg kærtegnede hendes bryster. Vildt ophidsende. 

Sidste gang - nej absolut ikke. 

https://annoncelight.dk/showad/251395 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi jeg har været der 2 gange. Hvorfor læser du det hvis du kun kan komme med negative tilbagemelding. 

Det står dig fuldstændigt frit om du gider læse det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tiktak skrev, for 4 timer siden:

hvorfor lave en anmeldelse ??? du har jo anmeldt hende en gang får du rabat for at lave flere anmeldelser ??

Manden er måske bare glad for at komme hos pigen og syntes han vil dele endnu en oplevelse  ;)

Ice ser da også sprød ud  :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet her til formiddag og det var ICE som var ledig, skulle vise sig at blive godt, rigtig godt.

valgte fp med super. Tilpas massage med varm olie og varme hænder. Var nøgen under massagen, men jeg så det først et stykke inde i massagedelen. Hun blev helt forlegen da min øjne vandrede op og ned af hendes krop med hjulpen bryster og en helt glat mis.....

Efter “turn” gik det over stok og sten... fantastisk blow. Har vel en gennemsnitlig diller, men ingen problemer med at tage den til roden. Våd og med øjenkontakt.

Ville “syd på” og blev der mere tid end forventet. Dejlig velduftende og med naturlige små suk og stønnen. På med kondom og stod på gulvet med hende på briksen. Tror sku hun har været gymnast tidligere for var meget fleksibel og benene kom godt ud til siden. Øvelse gør mester...

Af med gummi og fik en ordentlig sutte tur og sekunder før jeg kom, slap hun grebet og fik ladningen på begge bryster og lidt på halsen... Kunne se hun tænkte “ uha, tæt på” men det skal vist aftales til næste gang. For der bliver en næste gang.

Go aften...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Cherry samme sted i går. 

Hun er sateme flot ( sorry) det visuelle er i top men det kunne godt blive bedre med service

Skriver nok en anmeldelse senere 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Ice for en uges tid siden til en time. Dejlig kvinde. Massagen var fin, men fås dog bedre der hvor der kun er massage på programmet. Ekstra var også rigtigt fint til standardpris for Vejle. Stedet er pænt og rimeligt diskret og bad fås. Den eneste beklagelse var tiden, det blev vel til en 45 minutter effektivt. Gentagelse frister, men må jeg lige være skarpere mht tiden hvis jeg prøver igen.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...