Hop til indhold
Frække Tanja

14. Dec - vinder

Recommended Posts

PeeHairy skrev, for 2 minutter siden:

Hej Tanja

Videoen er desværre tom/ den virker ikke til afspilning.

Det gjorde den heller ikke forleden.

Blot info

Hmm. Jeg kan godt se den :D

Men desværre har nogle problemer med at se den :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da også utroligt så tidligt du er ude nu om stunder Tanja. :( Synes det er frækt. :P

Og så lige for at gnide salt i såret er det listige Svend der vinder. Så er den dag ødelagt. :oops:

Redigeret af People Pleaseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Hmm. Jeg kan godt se den :D

Men desværre har nogle problemer med at se den :(

Hej Tanja alle dine Video kan jeg se, så helt rolig.. måske de andre her på Eroguide har Nisser på besøg :D :wub:  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 6 timer siden:

 

Hov kom hun ikke til at sige "lystige Svend" i farten ,,,eller er det bare mig :rolleyes:

Tænker at det er ok at nævne vinderen nu da Det allerede er blevet offentlig gjort her I dagens tråd ,,

Iøvrigt cool med wide screen nu ,,

Du er da mega dygtig og meget opfindsom kære Frække Tanja ,,knus for din dejlige måde at være på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Hov kom hun ikke til at sige "lystige Svend" i farten ,,,eller er det bare mig :rolleyes:

Tænker at det er ok at nævne vinderen nu da Det allerede er blevet offentlig gjort her I dagens tråd ,,

Iøvrigt cool med wide screen nu ,,

Du er da mega dygtig og meget opfindsom kære Frække Tanja ,,knus for din dejlige måde at være på :D

Tror det er fordi jeg smiler imens at det lyder sådan :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Ja han har godt nok også vimset en del om den varme grød,, den kære "lystige Svend"  og så en video ,,ikke helt tosset :D

Du blir da mindst lige så overrasket og glad som vinderen selv i dag ,,,grineren 

Listige Svend er nu, efter at have fået præmien, klar til at blive omdøbt til Lystige Svend B);):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listige Svend skrev, Lige nu:

Listige Svend er nu, efter at have fået præmien, klar til at blive omdøbt til Lystige Svend B);):wub:

Konge at du er med på galejen ,,

Hvis jeg kunne ændre mit alias ,så blev det nok 

"Per-Vers".  ,, :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Ja han har godt nok også vimset en del om den varme grød,, den kære "lystige Svend"  og så en video ,,ikke helt tosset :D

Du blir da mindst lige så overrasket og glad som vinderen selv i dag ,,,grineren 

Det er jo fordi i de andre dage har haft dialog med ham omkring dette. Så syntes det var sjovt han lige blev trukket nu :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Konge at du er med på galejen ,,

Hvis jeg kunne ændre mit alias ,så blev det nok 

"Per-Vers".  ,, :rolleyes:

Og hvis jeg var en pige så gad jeg sgu godt hedde enten Cigar-Signe,,eller Silikone-Simone har bare altid elsket netop de 2_navne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 59 minutter siden:

Ja skægt nok ,,der er da ok mange i den fælles kasse så tror alligevel at "lystige" har været lidt heldig ,,,:P

Niks, Lystige har fået hjælp af sin skizo-ven Listige :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg igen aflyttet dagens trækning, og med mit trænede øre kan jeg selv med lukkede øjne høre at frække Tanja er så begejstret over at trække dagens heldige vinder at hun grinende udbryder 

" lystige " og altså IKKE listige

,,Svend var god nok ,,hi hi ,ho ho ,bøhh

Men det er jo også kun tanken der tæller ,,,:)

 

Igen stor ros til dig Tanja du er altså ret fingernem ,,glæder mig til at følge dig frem til d. 24 hvor det hele eksploderer i et stort fest fyrværkeri.

Lågen er pænt større end de andre ,gud vide om der er en dobbelt præmie ,ligesom de der chokolade kalendere ,der er kun 1, i de første 23 ,men så d. 24 ,er der lige pludselig 2 !!!!! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...