Hop til indhold

Recommended Posts

Fik lidt tid foræret her til formiddags, og ville tilbringe den sammen med en dejlig thai pige. Var forbi Heng, men p pladsen foran vrimlede med biler og mennesker ( er selv lokal ) så valget faldt på suzy.

annoncen viser ikke ansigt, så var spændt på hvad der ventede. Hun er en meget sød pige, ca 160 høj, nok 55 kg og et par fine bryster, C-D. 

Bestilte ydelsen, 1 time med super og til standard Vejle pris.

massagen var yderst veludført med flittigt brug af underarme og struktureret. Lidt pirring og ikke meget snak, som jeg godt kan li.

Meget indlevende blow med god øjenkontakt og skaft og kugler fik rimeligt med tur... ned og smage på varen og hun blev naturligt våd. Ingen org. men roterede dejligt i takt med tungen... rundt i et par stillinger, ned og slikke, og et par stillinger mere. Kunne i dag ikke komme i kondom men fik dejlig spiller af hende ud over brysterne imens mine hænder gik på opdagelse......

aftøring og et hurtigt bad. Var ude efter 1 time og 10 min... glad og tilfreds.

glædelig jul og godt nytår til alle.

https://annoncelight.dk/showad/257464

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...