Jernmann 0 Skrevet 13. December, 2018 Nogle der ved om maja kysser ? Og hvem kunne hun ligne hvis man samligner hende med en kendt ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 13. Januar, 2019 Ingen svar på denne efterspørgsel? Giver Maja GFE-oplevelser? Jeg vil nemlig også gerne vide det, og man kan jo ikke spørge pigerne selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 14. Januar, 2019 Nogen, der ved, om "eventyrpigerne" læser med i dette forum? For Maja - du må gerne selv komme med input her, når der nu ikke er nogle brødre, der vil ødsle ud af deres erfaring og holdning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantica 149 Skrevet 27. Februar, 2019 (edited) Hej Millers crossing og Jernmann jeg har lige lånt romanticas profil, da jeg ikke selv ejer en profil herinde. Jeg er helt klart en GFE pige. Bedste hilsner, Maja Redigeret 27. Februar, 2019 af Romantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 27. Februar, 2019 Same Maja? I seem to recall there was a Maja previously. This thread is from December but this Maja is new Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg