Hop til indhold
p.larsen

Vivian, Brørup - hold jer langt væk

Recommended Posts

Kort og godt, hold jer langt væk fra hende.

Jeg havde lavet en aftale med hende om en quicky på 15 min. Jeg ankommer som aftalt, går op til lejligheden, står udenfor et par minutter inden hun får åbnet. Jeg kommer indenfor, og hun siger til mig om jeg skulle have 30 min, hvor til jeg svarer nej tak 15 min. Også stikker det af for hende!!! Det kan hun ikke, hun har en kunde som vil have 30 min, så jeg er nødt til at gå. Der står jeg så - småliderlig og med bedende hundeøjne om vi ikke nå en hurtig quicky, men det kan ikke komme på tale, jeg skal gå nu!!!!!! Jeg spørger forsigtig hvor længe hun bliver i DK, men det rager ikke mig!!!!!! Ude på gaden igen finder jeg min bil, kører 5 min og pludselig kommer en SMS fra den italienske tumpe om at nu har hun tid. Dum og liderlig vender jeg om for at køre tilbage, men der går blot 2 min så kommer SMSen: “Ok come you talk too Much I start to hate you already”, og jeg når ikke en gang at svare før hun ringer mig op og sviner mig til hvorfor jeg ikke kommer og at hun skal gå om 10 min. Jeg får hende fortalt at jeg vist liiige springer seancen over, og så afslutter hun tlf samtalen med “F... you”. SÅÅÅ er man til GFE skal man nok vælge en anden...Ej seriøs hold jer væk, har ikke min 15 år glædespige karriere aldrig oplevet noget lignende.

https://annoncelight.dk/showad/264292

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensfun skrev, den 17/12/2018 at 00:14:

Bad behaviour...but did she look as hot as the pics?

Just been with her and must say. What a crazy/nuts woman. The age 36 is a lie I would say. I'm guessing between 40 and 45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...