Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg taget en for holdet:)

Selv med alle de dejlige og velanmeldte GP'ere i byen overtog min nysgerrighed for denne mørkhårede skønhed. 

Iza

Først skal det siges, at billederne er ægte, og hun er en smuk og fræk pige lige efter min smag. Alderen på 24 passer også. Og så er hun fra Ungarn. Og så er hendes bryster ikke ret store, men meget ungpigeagtige. Hun er sammen med sin veninde - Amanda. 

Hun har åbenbart lidt rod i sine aftaler, for hun vidste ikke, at jeg kom! Så jeg måtte sidde 5 minutter i bilen og vente:huh:

Stedet er forholdsvist anonymt og med gode P-muligheder. 

Sexen var lidt mekanisk, men alligevel god. Efter et bj uden, hvor jeg måtte stoppe hende for ikke at komme i munden (som jeg jo ikke havde betalt for), så red hun mig efterfølgende til en hurtig udløsning. Når der er gået et par dage, og pigen samtidig er køn og fræk, så skal der ikke så meget til for farmand her;)

Isa er bestemt ikke til kys og kram, så for jer brødre, som er til det, så bliv hellere væk. Men for jer, hvor udseendet betyder mest, og som er til de mørkhårede unge østeuropæiske typer, så kan Iza godt være et besøg værd. 

Min score er:

Udseende, ungdom og frækhed:9/10

GFE: 2/10

Selve sexakten: 7/10

Indlevelse: 5/10

Stedet: 7/10

Kommer jeg igen: Nej det gør jeg nok ikke. Dertil var GFE faktoren for lille til mig  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Tak for en Super anmeldelse, med mange relevante oplysninger. 

Men jeg må desværre skuffe dig mht. At have taget en for holdet. Iza har været her masser af gange. Hun startede sin karriere ude i det frygtelige hus i rødovre og har siden været mest på østerbro over flere omgange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Sweex skrev, den 13/12/2018 at 18:25:

Tak for en Super anmeldelse, med mange relevante oplysninger. 

Men jeg må desværre skuffe dig mht. At have taget en for holdet. Iza har været her masser af gange. Hun startede sin karriere ude i det frygtelige hus i rødovre og har siden været mest på østerbro over flere omgange.

Hvad er det for et frygteligt hus i Rødovre, og hvorfor er det frygteligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Lasse63 skrev, for 9 timer siden:

Hvad er det for et frygteligt hus i Rødovre, og hvorfor er det frygteligt?

Jeg må ikke skrive præcist hvor det ligger, men det ligger ved en bilforhandler i et industri område og kalder sig rodovre girls.

Huset er frygteligt fordi der som regel hersker total kaos. Pigerne har intet at skulle have sagt. De aner ikke hvad der er aftalt og holder ikke tiderne, da det bare er først til mølle princippet og i øvrigt ikke dem selv der booker aftalerne. Og dem jeg har snakket med, inden jeg boykottet det, var der mere eller mindre under tvang. 

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...