Hop til indhold
Ton

Betaling før eller efter

Recommended Posts

Hvad er holdningen til dette??

Jeg forstår udmærket hvorfor piger i denne branche opkræver penge inden, især hvis de ikke har en "vagthund" med enten i en bil uden for, eller i form af en "klinik assistent" som kan hjælpe med at opkræve penge fra en idiot der prøver at snyde.

Omvendt tror jeg, alle mænd der besøger eller får besøg en GF, har prøvet at føle sig snydt. At "varen" ikke har svaret til det der er blevet reklameret for....

Personligt kan jeg godt lide at det med betaling, foregår så diskret som muligt, blot for det skal virke mere GF agtig og også helst bagefter. Gider ikke prutte om prisen og betaler altid ekstra hvis oplevelsen har været god

Lan mig høre jeres holdning og gerne fra nogle af pigerne herinde

 

Ha en god dag Ton

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager altid betaling først. 

Men jeg leverer os altid hvad jeg lover ;)

Jeg er bestemt ikke ude på at snyde nogle, men omvendt gider jeg heller ikke selv tage risikoen i at blive snydt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine faste gæster har frit spil ang betaling

ellers betales der før der sker noget som helst frækt.

Der er nok altid nogen der føler sig snydt uanset hvor høj vores service er .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det er i kundens egen interesse at betale først, så GP/SB kan koncentrere sig om "arbejdet" og ikke skal spekulere på, om der bliver problemer med betalingen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her tråd er eksempel på hvorfor mange piger hvil have betalingen først. Har hørt forskellige thaiklinikker fortælle noget tilsvarende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid pengene klar i hånden, så er det lidt op til pigen.

Enten så tager GP'en dem eller også så siger hun fx "smid dig i sengen....." også lægger jeg bare pengene på bordet eller hvad der nu lige er, også tager hun dem selv efter agten eller jeg giver hende dem, alt efter hvem der er hurtigst. 

Som Casten skriver så tænker jeg også at pigen er mere rolig ( = bedre sex) hvis hun ved hun har fået pengene eller ved pengene er på bordet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betaler helst bagefter.....

Fordelen er at man ved om man får hvad man betaler for. Betaler man forud, ender det som oftest med en meget hurtig omgang og så ud af døren igen.

Giver gerne lidt ekstra ved betaling bagefter hvis det har været en god oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan godt lide, den tillid pigen viser mig ikke at skulle betale før akten.

men ved 1 besøg, syntes jeg det er fair at betaling sker inden det frække.

så efter 2-3 besøg foretrækker jeg at betale efter det frække, det viser at pigen har tillid og stoler på mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg tager betaling først. Så er det kedelige overstået og vi kan komme i gang med alt det sjove. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Lader  det  være  op  til  manden.

Ønsker  at  betaling  foregår  let  og  udmærket - hader  de  situationer  at  manden  skal  grave  dybt  i  lommen  og  sidder  og  tæller  pengene flere  gange.  Hav meget gerne styr  på  pengene  hjemmefra 

Har  desværre  få  gange  stået  i en  situation  hvor  en  mand  mente  vi havde  aftalt  et  andet  beløb . 

Det  er  en  mega  træls  situation som  jeg  ikke  ønsker  at  udsætte  mig selv for igen.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er mest tilhænger af at betale efter, det giver en god start at der er det indbyrdes tillidsforhold.

Jeg starter som regel ud med lige at bekræfte tiden og det aftalte beløb og forsøger lidt at komme i gang med at smide tøjet osv. Enten så er pigen meget kontant med at spørge efter pengene, ellers kan der komme et lille hint med et smil om “money, you know”, den tredje mulighed jeg har oplevet er at vi bare går i gang og så får hun pengene bagefter og den fjerde ting jeg har oplevet er at pigen selv siger at vi bare venter til betaling til bagefter.

Det er samtidig en ret god indikator for hvor gode mine oplevelser har været, gående fra de dårligste til de bedste. Jeg har selv en teori om at de piger der er selvsikre på de yder en fantastisk service skal nok få deres penge og formentlig også lidt ekstra, lidt a la tips i USA. De piger der godt ved at de nok ikke har noget at hente der ser nok helst betalingen falder inden.

Men men men inden jeg får totalt møgfald, så er det bare min egen teori (der har passet 100 % so far ) og mine egne erfaringer ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hos mig er det 50/50..... 

Nye gæster betaler altid først....kommer de igen, så kender jeg dem bedre og tænker ikke så meget på om det er før eller efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med tanke på alle trådene om mænd der tinger om prisen, ikke har nok penge med, føler sig snydt osv, så er konceptet med betaling først, nok ikke helt ved siden af ;-)  Det er nu også meget rart at få klaret først, så skal man ikke tænke på det bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker at betale før, også selvom jeg har besøgt pigen flere gange. Men når jeg er helt oppe i den lyserøde sky efter en fantastisk gang sex, så har jeg et par gange været ved at danse ud af døren uden at betale. - og det er extremt pinligt når pigen må sige: "ahem, husk nu lige betalingen" :-o:wacko::(

så derfor, først  please!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker at betale først. Mest af alt fordi jeg sikkert nok skulle kunne glemme det bagefter og ville synes det var ret pinligt at blive opkrævet.

Alle der siger at de foretrækker betaling efter, så pigen "leverer" ordentligt. Hvad ville i gøre hvis I havde fået den tid i havde bedt om, men ikke var tilfredse? Ville I virkelig stå og kun give det halve eller? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Liv skrev, for 16 minutter siden:

Med tanke på alle trådene om mænd der tinger om prisen, ikke har nok penge med, føler sig snydt osv, så er konceptet med betaling først, nok ikke helt ved siden af ;-)  Det er nu også meget rart at få klaret først, så skal man ikke tænke på det bagefter.

Lige min tanke....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 30 minutter siden:

Alle der siger at de foretrækker betaling efter, så pigen "leverer" ordentligt. Hvad ville i gøre hvis I havde fået den tid i havde bedt om, men ikke var tilfredse? Ville I virkelig stå og kun give det halve eller? 

Selvfølgelig betaler man den aftalte pris, det skal man da gøre. Men er oplevelsen rigtig ringe, og det er oplevet, ja, så får hun det at vide mens hun får pengene. 

Det jeg har imod betaling forud er, at nogen gange har GP'en vældig travlt med at få afsluttet seancen, da hun jo har fået det hun har brug for...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 40 minutter siden:

Lige min tanke....

 

@Trinetease jeg forstår udemærket jeres holdning. Der er jo jer der møder os i døren og jeg er helt med på der er mange forskellige typer der dukker op og alle ikke er lige reelle. Vi mænd måder nøjagtig det samme. Har aldrig forstået hvorfor nogle piger vælger at lyve vildt om alder og vægt, samt ligge “falske” billeder op. Husk vi alle har forskellig smag. Tilbage til betaling.... Mødte en hvis Trinetease i Århus for år tilbage og her faldet betalingen inden vi gik i gang. Bedste oplevelse ever :)

så ja der er vildt forskel, har bare i dag haft den fuldstændig modsatte oplevelse. Så snar pengene skiftede ejermand, skedte en vild forandring :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker betaling først... Jeg har ofte glemt at få pengene ( her snakker jeg stamkunder ) Det har vi tit grint over når jeg bliver mindet om det...

Der er sikker mange herinde der griner af det ... Men jeg er bare ærlig når jeg skriver det er sket før ;)

Så derfor ønsker jeg betaling før leg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Ton Jeg har bare prøvet rigtigt mange gange at en mand har bestilt en del tid, og så er kommet med for lidt penge. Og jeg ville føle mig så til grin, hvis jeg havde været sammen med en mand i feks 1 time, og han så havde ‘glemt’ penge derhjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Fra min første færd lærte jeg af de GPer jeg besøgte, at betalingen skulle falde først. 

Jeg husker stadig, at jeg troede man betalte bagefter ved mine første besøg, og der blev sagt med bestemt mine - pengene først.

Så jeg betaler altid først, og troede faktisk at de fleste GPer havde det som krav.

Jovist, der kan være dem, hvor man er stamkunde hos, og hvor vi pludselig er så småt begyndt inden jeg har någet at fået afleveret pengene, og der får hun dem så bagefter undtagelsesvist.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Men det er fandeme uartigt hvis en pige modtager penge for en ydelse/tid og så snyder bagefter.... Det er lige så slemt som mænd der prøver at snyde.

I mænd har jo muligheden for at skrive det herinde.... Vi piger kan dybest set intet gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Men det er fandeme uartigt hvis en pige modtager penge for en ydelse/tid og så snyder bagefter.... Det er lige så slemt som mænd der prøver at snyde.

I mænd har jo muligheden for at skrive det herinde.... Vi piger kan dybest set intet gøre.

Nu er vi vist noget ind til sagens kerne, som handler om hvem skal bære ansvaret for at begge parter er tilfredse ?  Ser man bort fra de situationer, hvor man har betalt for en time, og pigens æggeur ringer efter ½ time, eller man har betalt for anal, og pigen har pludselig diare eller lignende når pikkemand nærmes til r..... - Altså den åbenlyse og faktuelle svindel, så er oplevelsen jo rimelig subjektiv for begge parter. 

Det er jo således logisk nok, at pigen ikke ønsker en helvedes masse samtaler om afslag i prisen efterfølgende fordi gæsten ikke kom helt op og ringe.  Præmissen er egentlig ganske klar

"Du giver mig penge, og jeg invitere dig ind i mit intime univers, prisen er fastlagt på forkant, uagtet om du efterfølgende synes at oplevelsen var for dyr"  Man kan så foresætte, men slutresultat bliver at udgangspunktet er "Pengene først"   Man kan så godt tillade sig, at blive glad, når man har besøgt samme pige flere gange og man så afregner bagefter. Det er jo en tillidserklæring men bestemt ikke noget man kan forvente eller har krav på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg insisterer på at betale før sex, og det er da sket jeg er blevet snydt, og i den sammenhæng er seriøse anmelselses forum guld værd, i dag eruguide, før guiden venuslogen. Trine rejser et for pigerne et seriøst problem,  nemlig de useriøse eller svindlende kunder, hvordan pigernes problem skal løses ved jeg ikke...udover at betaling falder som forlangt for den anmodede ydelse....

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...