Hop til indhold
Candy Cane

Nytårs GB? :)

Recommended Posts

Undercover skrev, den 17/12/2018 at 17:51:

Og er der noget fast i det, mere så man kan nå at melde fra den dødssyge nytårsfest med 7 andre singler man stort set ikke kender :smile:

Har også brug for status meget meget snart, ellers smutter jeg til Silvester Party i Zürich:

http://club-globe.ch/images/promo/2018_12_silvester-full.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey guys! Tak for interessen og beskederne, der var måske lidt flere end jeg havde regnet med hihi :P men det er jo kun godt ;)

Ift. arrangementet bliver det IKKE en helaftens forestilling, da pigerne simpelthen ikke kan blive der hele aftenen :lol: og tror heller ikke at alle mænd kunne det, det det jo så også løber der op af i pris :)  Så Eyes Wide Shut stilen var måske lige højt nok at satse :D men vi har ladet os inspirere af den ;) 

DERFOR har vi besluttet at selve arrangementet kommer til at vare ca. 3-4 timer på en hemmelig lokation :ph34r: (på nuværende tidspunkt) og det bliver enten d. 30/31 om aftenen på et tidspunt :) mere kan jeg desværre ikke sige lige nu ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Jeg kan desværre ikke deltage -- MEN hvis der er nogle herrer her på sitet, der er villige til at bruge nogle af vores opsparingskroner på at investere i et lidt mere ekstravagant arrangement med fokus på kvalitet og god tid, så er jeg mere end klar. Jeg er blevet over 50 nu, og lægger mere og mere vægt på at have god tid til at nyde (og yde). Et GB a la Noma ville jeg være MEGA-interesseret i.

Jeg håber I får en god oplevelse med dette arrangement - og God Jul og Godt Nytår !!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candy Cane skrev, for 5 timer siden:

Indtil da, glædelig jul allesammen ;)

Tak i lige måde - søde :wub:

Kh. bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Undercover skrev, den 19/12/2018 at 18:55:

@Candy Cane hvem er pigerne? Og hvad er prislejet? Og er det i Kbh?

Eller er jeg fristet til at tage med @Investoren til Zürich :-)

 

fynbomanden skrev, den 19/12/2018 at 20:06:

Jeg kan desværre ikke deltage -- MEN hvis der er nogle herrer her på sitet, der er villige til at bruge nogle af vores opsparingskroner på at investere i et lidt mere ekstravagant arrangement med fokus på kvalitet og god tid, så er jeg mere end klar. Jeg er blevet over 50 nu, og lægger mere og mere vægt på at have god tid til at nyde (og yde). Et GB a la Noma ville jeg være MEGA-interesseret i.

Jeg håber I får en god oplevelse med dette arrangement - og God Jul og Godt Nytår !!

Først, så vil jeg ønske jer alt mulig held og lykke med dette arrangement, og stor ros til Candy Cane for at tage dette initiativ.

Nu kan jeg desværre ikke selv deltage, da jeg fejrer nytårsaften i Leipzig med en bruger herfra, og måske måske ikke ville jeg heller ikke have råd, hvis jeg havde muligheden for at deltage.

Jeg synes at det spændende først og fremmest er, at deltagende mænd er stillet en varighed af 3 - 4 timer i udsigt, for så er der mulighed for at hygge og sex kan gå op i en højere enhed.

Personligt ville jeg foretrække, at der er 30 minutter før egentlig start til at møde ind, bade og klæde om, og gerne det samme når arrangementet egentlig er slut.

De 2 citater jeg har valgt viser, som jeg ser det, det interessante, at interessen for arrangementet er tilstede hos, både dem for hvem en øvre pris grænse er ret afgørende for egen deltagelse eller ikke, og hos, kan det for mig at se tyde på, det eksklusive mindretal af mænd for hvem prisen er ret underordnet, bare de får det arrangement de ønsker sig.

Personligt tror jeg at det klogeste den første gang, det er at gøre arrangementet økonomisk tilgængeligt for flere, en blot det meget lille mindretal for hvem prisen er underordnet.

Sidstnævnte er måske, så ikke interesseret af førstnævnte årsag, men chancen for at der deltager nogle i et succesfuldt arrangement, som efterfølgende vil vælge at skrive positive anmeldelser, er ulig meget større hvis arrangementet har været tilgængelig for et lidt bredere publikum, end blot de få meget købedygtige gæster.

Sådanne anmeldelser kan bane vejen for en øget interesse hos de færreste, men samtidig også de mest købedygtige mænd, som måske fremadrettet vil deltage i arrangementer til en langt højere pris, hvor ingen andre kan være med.

Sker det, så har pigerne på sigt måske 2 forskellige heste at spille på, som hver for sig er en økonomisk succes på hver sin præmis.

Kan godt forestille mig en efterspørgsel fra mænd, der kan og vil betale kassen, men som ikke vil at arrangementet skal være offentligt tilgængeligt, og som ikke vil have det omtalt, og i bedste fald kan dette nytårs arrangement udgøre et visitkort, der får også disse mænd på banen.

Håber på stor succes for arrangementet, og vil med stor interesse læse de anmeldelser, som der forhåbentlig efterfølgende vil blive skrevet i forum på EG, af mænd som deltog.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk

Tak for dit skriv og jeg tror du rammer meget godt. Jeg er ikke en med no limit økonomi, men blot en der vægter kvalitet frem for kvantitet. Og jeg havde faktisk en aftale med en skøn GP, at hun var min “date” den aften. Må så sige, at jeg nu begynder at tvivle lidt på, om arrangementet overhovedet bliver en realitet. Vi var i søndags blevet lovet en Update søndag eller mandag, intet er sket :(

Nuvel, det er jul med al dens travlheden alligevel.

Så derfor har jeg nu valgt, at hun kommer hjem til mig, til lækker mad og vidunderlige vine og skøøøn hygge. Hun blir natten over, så jeg glæder mig allerede som et lille barn :) selvom jeg er ultimo 50.

Så jeg vil herme ønske jer alle en glædelig jul og et KNALD hamrende godt nytår. Jeg ved at jeg får mit at se til B)

Og nej, vælger ikke at uddybe hvem, da vi har aftalt at det forbliver vores lille hemmelighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...