Hop til indhold
Candy Cane

Nytårs GB? :)

Recommended Posts

Jeg går allerede og fantaserer lidt om et nytårs GB hihi :P men med et omdrejningspunkt som hedder nytår ;)

Altså en fælles "privatfest" hvor piger og deres kunder mødes. Jeg tænker man kunne leje en suite på et hotel eller hotellejlighed, sådan forholdsvis diskret, men lidt federe end klinik måske :)

Er det noget folk kunne være friske på?

Hvis du er pige må du også gerne skrive :lol:

Glemte lige at skrive at det kommer til at foregå i KBH ;) 

Candy-(112).jpg

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line

Det var da et mega fedt initiativ.

Ps. Det ville være brugbar info, hvis du lige oplyste, hvor i landet du påtænker "festen" skulle foregå.

Kunne et luksus sommerhus ikke være en bedre lokation ?

Ps. Skal det være kunder man kommer med ?

Går ud fra det ikke er et betalingsevent - eller ?

Knus Line.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se Candy Cane er fra Sjælland, desværre :-) men det kunne jo blive et event i hele landet ;-) 

Redigeret af Redboys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe
Slemme Line skrev, for 21 minutter siden:

Det var da et mega fedt initiativ.

Ps. Det ville være brugbar info, hvis du lige oplyste, hvor i landet du påtænker "festen" skulle foregå.

Kunne et luksus sommerhus ikke være en bedre lokation ?

Ps. Skal det være kunder man kommer med ?

Går ud fra det ikke er et betalingsevent - eller ?

Knus Line.

Nytårsaften forventer min fam. nok jeg er hjemme, men ellers er jeg frisk på andre tema GB, og har også mulighed for et luksussommerhus med pool. Kunne være fedt at tage sin yndlings gp med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe

Desværre kan jeg ikke flytte huset til Sjælland @Candy Cane, men så må jyderne jo komme på banen. Der er iøvrigt sovepladser/ rum til 16 personer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 27 minutter siden:

Det var da et mega fedt initiativ.

Ps. Det ville være brugbar info, hvis du lige oplyste, hvor i landet du påtænker "festen" skulle foregå.

Kunne et luksus sommerhus ikke være en bedre lokation ?

Ps. Skal det være kunder man kommer med ?

Går ud fra det ikke er et betalingsevent - eller ?

Knus Line.

Tak :P det kommer til at foregå i KBH for mit vedkommende ;) men jo et sommerhus kunne også være et godt bud :) 

Havde tænkt at det skulle være et event man kunne tilmelde sig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 32 minutter siden:

Det var da et mega fedt initiativ.

Ps. Det ville være brugbar info, hvis du lige oplyste, hvor i landet du påtænker "festen" skulle foregå.

Kunne et luksus sommerhus ikke være en bedre lokation ?

Ps. Skal det være kunder man kommer med ?

Går ud fra det ikke er et betalingsevent - eller ?

Knus Line.

Var det ikke et godt koncept for dig Slemme Line her i Jylland:) 

Redigeret af reknas
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
reknas skrev, for 27 minutter siden:

Var det ikke et godt koncept for dig Slemme Line her i Jylland:) 

Ej. Den går sgu nok næppe :rolleyes:

Jeg er jo som sådan ik aktiv mere.

Knus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 2 minutter siden:

Ej. Den går sgu nok næppe :rolleyes:

Jeg er jo som sådan ik aktiv mere.

Knus.

Den beslutning kan vel revideres.... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er meget intressant för mig Candy!! Godt initiativ! Vi får se var dette leder men jeg er meget game för dette om det passer min kalender!!:) /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Att fire in det nye 2019 med en så megaläcker och sjov pige som Candy:wub: er enkel matematik för YES för mig! Bare det fungerer med mitt arbejde hemme. Ser fram emot mer info senare!! /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det vil jeg være dæleme være frisk på :D Skal dog afholdes i København og være længere end de standard 2 timer GB normalt varer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, for 13 timer siden:

Ja, det vil jeg være dæleme være frisk på :D Skal dog afholdes i København og være længere end de standard 2 timer GB normalt varer.

Ja, det tænker jeg også så man lige kan nå et få et glas champagne inden og så går man lige så stille roligt igang ;) man ja altså nok mere en sexfest end et standard GB :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjov ! Jag är på men på nyår är jag dessvärre upptagen, men konceptet tycker jag du ska bygga vidare på. Jag tycker det är alldeles för få GB med riktigt smukke piger som du och Mercedes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

En aldeles fremragende idé :)

Jeg er i København den 30. januar men desværre ikke selve nytårsaften. MEN hvis der er behov for finansiering af hotelsuite, så lægger jeg gerne dét i puljen (firmaet finansierer, men sig det ikke højt til nogen). Hvis der skal arrangeres mad o.lign. så er jeg også klar på dét. Intet ønske om betaling af nogen slags for hverken mad eller hotel. Lad høre, hvis dét skulle have interesse. Jeg er mere end klar, og synes det lyder rigtigt sjovt og festligt med et nytårstema med udklædning og fest og farver. SUPERINITIATIV Candy !

Jeg deltager også gerne, hvis andre skulle have interesse i at arrangere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder absolut spændende med en sexfest. Måske også lave den lidt dekadent, sådan med lingerie, mændene i pænt tøj, masser af bobler og lækkert sted med stearinlys, dæmpet lækker lounge musik og i masser af gode bløde madrasser og magelige stole, hvor man kan boltre sig. Sådan lidt a la Eyes Wide Shut filmen:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsl skrev, for 17 timer siden:

Lyder absolut spændende med en sexfest. Måske også lave den lidt dekadent, sådan med lingerie, mændene i pænt tøj, masser af bobler og lækkert sted med stearinlys, dæmpet lækker lounge musik og i masser af gode bløde madrasser og magelige stole, hvor man kan boltre sig. Sådan lidt a la Eyes Wide Shut filmen:

 

 

 

Ja lige præcis! :x:x:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Candy Cane skrev, for 16 minutter siden:

Ja lige præcis! :x:x:x

@Candy Cane

Hvad er status på det mulige nytårsarrangementet?

Jeg er hjemme i København og syntes det er en rigtig god idé,men andre har også inviteret så det kunne være rart med en update:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...