Hop til indhold

Recommended Posts

Var ved Sainam Wellness den anden dag. Fik god massage med varm olie. Lå nøgen og det har hun intet i mod.

Jeg fik tilbudt massage 1 time + handjob for 600kr men valgte kun massagen, måske næste gang. 

Husk at bestille tid og oplys at det er med handjob. Hun tilbyder ikke andet. 

Vil gætte på at hun er over 50 år.  Men sød dame. 

Borgergade 6 a.

Redigeret af Tene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske for at beskytte stedet/stederne, at der ikke angives noget. Fik fortalt af en Thaipige for nylig at nogen gav blow . ( Skal siges det var i en helt anden by jeg hørte det) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, for 30 minutter siden:

Det er måske for at beskytte stedet/stederne, at der ikke angives noget. Fik fortalt af en Thaipige for nylig at nogen gav blow . ( Skal siges det var i en helt anden by jeg hørte det) 

Beskytte stedet, joo.. Men alligevel. Hvis der er en som skriver, at der gives hj, så ville der da ikke ske noget ved en mere kom frem fra skjul? 

Fik du fortalt at en thai pige gav blow? Hvor henne? Ellers tror jeg ikke det er den store nyhed?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 7 timer siden:

Hun sagde at jeg ikke var den første.  

Men det kan så være du blev den sidste … 

Hvis der vitterligt er andre der har fået et HJ hos hende så kan der jo være der var en grund til at de holdt kæft med det … 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 1 time siden:

Åh det er så dejligt når der bliver skrevet i et pænt toneleje. 

Møjsvinet, du er måske en af de heldige. 

 

Nej, men jeg tænker bare at hvis det er tilfældet så er det måske dig der nu ødelægger det for andre ved at plapre op om det … 

Jeg er kommet andre steder hvor 'kendte af huset' har kunnet få det … altså lige til der var en der begyndte at plapre op med det så hun var nødt til at stoppe med det for ikke at få problemer med mand og omgangskreds. Hun fik en helvedes masse problemer med manden og måtte kæmpe længe for at få ham overbevist om at det bare var ondsindede rygter fra en sur kunde hun havde afvist.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at gentage mig selv, fra tidligere tråde, så må andre der har fået hj fra Sainam gerne skrive en pb til mig. 

Hvis det er fordi det helst ikke må komme "ud".. 

Tene har jo åbenbart. Flere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 33 minutter siden:

Med fare for at gentage mig selv, fra tidligere tråde, så må andre der har fået hj fra Sainam gerne skrive en pb til mig. 

Hvis det er fordi det helst ikke må komme "ud".. 

Tene har jo åbenbart. Flere? 

Hvad vil du bruge en PB til....?

Troppe op med en udskrift af siden her og evt. PB'er og så ellers kræve at du får happy ending......

Så er jeg da helt sikker på at massøren bliver glad for dit besøg.....:wacko:

Tag dog og besøg dem der gerne giver ekstra, hvis det er så vigtigt for dig.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var bare hjælp,  men lad da være med at besøge hende og glem den her anmeldelse.  Ved ikke hvornår den slettes.

Der er åbenbart nogen der bestemmer mere, om hvad der må skrives.

"SÅ LA DA VÆR"

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Captain skrev, for 51 minutter siden:

Hvad vil du bruge en PB til....?

Troppe op med en udskrift af siden her og evt. PB'er og så ellers kræve at du får happy ending......

Så er jeg da helt sikker på at massøren bliver glad for dit besøg.....:wacko:

Tag dog og besøg dem der gerne giver ekstra, hvis det er så vigtigt for dig.....

Åh gud åh gud...

Lad du bare mig tage stilling til det. Og hvis du (igen igen) ikke har noget fornuftigt at skrive, så bare la vær! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...