Hop til indhold
selberdo

Udlejning hvor og hvordan.

Recommended Posts

Jeg har tidligere brugt diskret udlejning og har haft flere par i mit hus. Det virker dog til at siden ikke rigtigt bliver brugt mere?

Jeg er interesseret i at leje mit hus ud lejlighedsvis hygge eller til en glædespige der mangler en sted.

Er der nogen der ved hvor man kan annoncere henne? Måske er der glædespiger herinde der ligge inde med viden om dette.

PS. Er der nogen der har erfaring med priser for dette og hvordan er det med sengetøj, håndklæder og at få det vasket. Er det noget udlejer står for eller hyr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

du har allerede annonceret herinde uden du måske ved det. En del piger kontakter dig nok for at høre om du evt vil leje stedet ud til en overkommelig pris.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Lav en udlejlnings annonce på Annoncelight. 

Husk at skrive hvad man som lejer kan forvente der høre med.

Og ikke noget med at tage procenter - Det er pt voldsomt forekommende blandt ihvertfald jyske udlejere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

Lav en udlejlnings annonce på Annoncelight. 

Husk at skrive hvad man som lejer kan forvente der høre med.

Og ikke noget med at tage procenter - Det er pt voldsomt forekommende blandt ihvertfald jyske udlejere.

Det er da fræk gjort at de jyske udlejer tage nogle Procenter i lommen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...