Hop til indhold
Amatørv2

Vester Feldborgvej 14, en dårlig oplevelse

Recommended Posts

Så tog jeg mig sammen og tog til Vester Feldborgvej 14, aftalen på plads og gav 1000 kr. for en halvtime.

Da hun fik pengene gik hun ud og kom efter 5 minutter også var det stille og rolig igang men... Så skulle hun lige hurtig ud igen og der gik igen nogle minutter før jeg fik hende og se.

Så kom der lidt mere gang i den hvor vi startede ud med en 69, endnu engang blev det afbrudt efter nogle minutter om hun nu skulle ud igen.. Ja. Derefter skulle det bare gå hurtigt fik et meget kedeligt blowjob ingen knald eller noget blev afsluttet med en hånder også var det faktisk slut. Føler mig 1000 kr. lettere og turen hjemad var fuld af fortrydelse, dette er nok ikke første gang og ej heller sidste men efter min oplevelse vil jeg ikke anbefale Sara, aftalen vi havde skrevet om i løbet af dagen holdte slet ikke. Spar de 1000 og find et andet alternativ, eventuelt et bedre.. Tror jeg vender tilbage til Hampen igen da jeg endnu ikke har fået dårlige oplevelser derfra, og havde garanteret fået mere for pengene. Udseendet fejlede intet helt klar flot pige vi har her, men da man så kom igang ville hun faktisk bare være færdig og der gik ikke engang 30 minutter, hvilket jeg igen faktisk har betalt for, tror vi var ude i 15 - 20. 

https://annoncelight.dk/showad/260924

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vildt at der kan være så stor forskel på behandling. Det er selvfølgelig beklageligt at hører om din uheldige oplevelse. :shock:

Mit besøg hos hende var helt anderledes. Det var min første gang hos en trans, og hun var vildt dygtig og super nærværende. Jeg vil til hver en tid anbefale hende til andre. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...