Hop til indhold
Guest flinkmand

Gammelt møde med Slemme Line

Recommended Posts

Guest flinkmand

Jeg har fulgt med i hyggesnakken herinde et stykke tid, og har også set Slemme Line's selfie-tråd, hvilket giver mig anledning til at komme med min oplevelse sammen med denne skønne og megasmukke kvinde som dog ligger et par år tilbage.

Vi havde aftalt vores stævnemøde til en lejlighed i Esbjerg, og Line havde på forhånd spurgt om farveønske på lingeri. Jeg havde set billeder af hendes kollektion, og jeg tror hun kan klare hele regnbueskalaen.  Hurtigt lå vi på sengen hvorefter hun gik i gang med det vildeste blowjob. Hun ELSKER simpelthen at sutte pik, og man kan mærke på hende at hun virkelig nyder det, hvilket - for mig - gør oplevelsen endnu bedre. Hvis der blev afholdet et VM i blowjob er jeg sikker på at hun ville få en guldmedalje. Wauwww - det er magisk.

Samlejet blev der heller ikke gået på kompromis med - hun er virkelig en skøn kvinde  - alle positioner blev afprøvet.

Jeg mistede desværre kontakten med hende kort tid efter, men mit juleønske vil være et nyt stævnemøde - for hun er en stjerne - en megastjerne og samtidig er hun en pige som har ben i næsen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du havde ikke behøvet at nævne byen, vi skal passe på hun ikke bliver afsløret.

hun er en rigtig godte.

tror hun ville se rigtig fræk ud i lidt røde farver her i julen måneden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
flinkmand skrev, for 26 minutter siden:

Hun ELSKER simpelthen at sutte pik, og man kan mærke på hende at hun virkelig nyder det, hvilket - for mig - gør oplevelsen endnu bedre. Hvis der blev afholdet et VM i blowjob er jeg sikker på at hun ville få en guldmedalje. Wauwww - det er magisk.

Jamen for søren altså....

Selvfølgelig nyder jeg at sutte pik- ISÆR NÅR JEG VAR SÅ HELDIG AT NYDE DIN:wub:

Savner nu også alt det dejlige sex jeg fik. Men hver ting til sin tid. 

Nu står den mest på xhamster og min lilla vibrator. 

Fuuuck jeg savner mine dejlige gentlemen<3

Jeg ønsker jer alle en dejlig jul ( i ved selv hvem i er )

Knus og masse af frække tanker - Line.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 4 timer siden:

Jamen for søren altså....

Selvfølgelig nyder jeg at sutte pik- ISÆR NÅR JEG VAR SÅ HELDIG AT NYDE DIN:wub:

Savner nu også alt det dejlige sex jeg fik. Men hver ting til sin tid. 

Nu står den mest på xhamster og min lilla vibrator. 

Fuuuck jeg savner mine dejlige gentlemen<3

Jeg ønsker jer alle en dejlig jul ( i ved selv hvem i er )

Knus og masse af frække tanker - Line.

Ved godt at jeg aldrig har besøgt dig Line ,men ønsker også dig en dejlig Jul tilbage. Knus  Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Ved godt at jeg aldrig har besøgt dig Line ,men ønsker også dig en dejlig Jul tilbage. Knus  Hunter 

Tak tak :)

Redigeret af Slemme Line
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...