Hop til indhold

Recommended Posts

Naia

Nej eller ja?

Nar-hja. Nå-jah?

Nej, slet ikke nej , men ja.

Ganske vist er ansigtet almindeligt.

Sødt men almindeligt.

Ikke desto mindre skal det være et ja.

Ja for pokker da. Hold da helt ferie for et ja.

Et ja i forte fortissimo for en formelig fuldendt figur forsynet med de frydeligste af frydefulde feminine former og fortrin.

Forførende og fortryllende i et fantasi-overtrumfende omfang.

Mindblowing body! Intet mindre.

Hun er alt af stort set alle prøvede kræfter velanmeldt tidligere, så hvorfor en selvstændig tråd?

Fordi der er behov for at piske en stemning op.

Making som noise for Naia.

For af en eller anden grund fungerede det ikke optimalt for hende i Lyngby sidste gang. Hun overvejede faktisk ikke at komme igen, så vidt jeg forstod. Fordi der var for få brødre på besøg.

Men nu er hun her. Og tak alle højere magter for det.

Nu er hun her.

Og efter en enkelt misforståelse er det på Østerbro, det sker. På den allerfedeste af alle adresser.

Naia har ikke den GFE-profil, jeg sætter så stor pris på. Her er hun mere distanceret. Hun er ikke en Graziela og slet ikke en Mia eller en Vicky B. Men hun er også yngre.

Og Naia er en sød pige. En sød pige med et ganske vist almindeligt ansigt, men en helt og aldeles ualmindeligt forførende og dejlig figur.

Og så er der samtidig et eller andet usædvanligt fysiologisk med hende.

Jeg kan fra naturens hånd og alt med min alder og erfaring normalt holde den gående/stående til et par gange på en time. Med passende pauser til small talk, massage og quick showers.

Jeg er i kontrol. Eller det føler jeg og bilder mig ind, at jeg er.

Men med Naia er det anderledes. Det er som ungdommens vår, thi jeg præsterer to gange på væsentligt kortere tid.

Enten er der et eller andet, der passer usædvanligt godt sammen mellem Naias erogene zoner og så Cobhams ædlere dele.

Eller også er Naia bare mirakuløst godt skruet sammen (også) i så henseende.

Anyways og for at komme tilbage til pointen med at starte en ny tråd om Naia:

Hun skulle gerne kunne se en mening ved at besøge os igen.

Så  jo, kære brødre. Der er ganske vist de fineste jule-engle i vor ringe stad lige nu. Og det nærmest en masse: Mia, Vicky B, Ivon, Emilly Brazil og Kristyn for blot at nævne de vigtigste.  

Men glem ikke dette ungarske ungpige-under. I gør jer selv og os andre en bjørnetjeneste.

Just saying: 

Glem ikke Naia.    

Yours

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...