Hop til indhold
Gabel

Soda løgstør

Recommended Posts

Er der 2 piger på stedet? for billederne er da ikke af den samme pige, billederne der har sløret ansigt har jeg tidligere set, tror hun var længere syd på men kan ikke huske hvor og hvad hun hed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været på stedet, men vil alligevel vove pelsen og sige at du næppe skal regne med at finde pigen der pt. er billeder af i annoncen på stedet. Hvis du kigger annoncens profil så er der billeder af en kvinde i rød kjole (og et enkelt i hvid). De ser ud til at være taget med en mobiltelefon på stedet - dem finder jeg ægte og realistiske. 
Billederne i annoncen er voldkneppet i photoshop og lokalet ligner ikke ligefrem noget man kan forvente at finde på et thaisted herhjemme - dem anser jeg for at være stjålet fra andet sted og det vil være ret urealistisk at møde pigen på stedet. 
Går man ud fra devisen med at alle thaier ligner hinanden, bevares, så vil du da nok møde en på stedet der svagt kan minde om hende på billedet - de vil i hvert fald nok have samme køn, hår- og øjenfarve ….

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 14/12/2018 at 05:44:

Jeg har ikke været på stedet, men vil alligevel vove pelsen og sige at du næppe skal regne med at finde pigen der pt. er billeder af i annoncen på stedet. Hvis du kigger annoncens profil så er der billeder af en kvinde i rød kjole (og et enkelt i hvid). De ser ud til at være taget med en mobiltelefon på stedet - dem finder jeg ægte og realistiske. 
Billederne i annoncen er voldkneppet i photoshop og lokalet ligner ikke ligefrem noget man kan forvente at finde på et thaisted herhjemme - dem anser jeg for at være stjålet fra andet sted og det vil være ret urealistisk at møde pigen på stedet. 
Går man ud fra devisen med at alle thaier ligner hinanden, bevares, så vil du da nok møde en på stedet der svagt kan minde om hende på billedet - de vil i hvert fald nok have samme køn, hår- og øjenfarve ….

Soda har masseret mig en del gange. Det er hun hamrende dygtig til.

Hun sutter som en drøm, og kan klart anbefales. 

At billederne er taget et andet sted er jo ikke nødvendigvis udtryk for at de er falske. Og der findes næppe en seriøs fotograf, som ikke anvender photoshop ved portrættering af piger.

venligst peregrin

Del dette indlæg


Link til indlæg
peregrin skrev, for 5 timer siden:

Soda har masseret mig en del gange. Det er hun hamrende dygtig til.

Hun sutter som en drøm, og kan klart anbefales. 

At billederne er taget et andet sted er jo ikke nødvendigvis udtryk for at de er falske. Og der findes næppe en seriøs fotograf, som ikke anvender photoshop ved portrættering af piger.

venligst peregrin

Så har jeg været der. 

Det er overraskende nok IKKE Soda på billederne, så må skuffe jer at billederne er fake. Men vidste det næsten godt inden jeg tog afsted. Men lidt nysgerrig er man vel altid. 

Soda vil jeg skyde på er slut 30’erne, og ingen super skøndhed. Enormt meget krigsmalling i hovedet. 

Men det skal siges hun giver et godt bj, og har nogen fantastiske gode bryster. Store og meget faste. (Vil skyde på 80E) 

sex er ikke noget specielt, og heller ikke kroppen. Ikke fed, men virker godt brugt. Fissen er lidt ulækker, og behåret, dog er hun stram. 

Hun er her 2 måneder mere, da hun er her på turistvisum. Lidt snak fik jeg med hende. 

Priser er ok. Jeg gav 500 for alm sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 3 timer siden:

Holder hun til i selve Løgstør eller udenfor byen ?

Hun holder til ved Trend. (Ranum) 

Redigeret af Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...