Hop til indhold
Guest brutos

Hotwife

Recommended Posts

brutos skrev, for 16 timer siden:

Nogle der ved om der er par herinde, hvor kvinden er hotwife.. Gerne øst eller nordjylland

Gå ind på cockolds.dk ( gratis sted). Det er fyldt med hotwifes derinde der søger folk som dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Havde for 3-4 år siden en rigtig fræk oplevelse med et par, hvor hun var Hotvife / Domina.

Fik kontakt til et par, der gerne ville have mig til, at lave en bondageribbe til dem.

Jeg fik lavet ribben og var henne hos dem og sætte den op, hvor jeg også monterede det forhæng Fruen havde lavet, så den sorte ribbe kunne skjules, når den ikke var i brug. Jeg fik min betaling og regnede ikke med, at høre mere til dem.

Nogle dagen, fik jeg en mail fra Fruen, der fortalte, at ribben havde været i brug og den fungerede fint. I mailen spurgte Fruen også om jeg havde lyst til, at have sex med hende, mens hendes mand hang på ribben bundet og gagget.

Da jeg ankom, var manden/slaven allerede hængt på ribben, kunne se på hans baller, at pisken havde været på visit, pikken var låst inde i et lille bur.  Fruen var klædt i sort læder og lange støvler, som fremhævede hendes kvindelige former.

Mit besøg var åbenbart, en del af en dagslang leg, en del af slavens ydmygelse.

Fruen gik meget direkte til værks, hun indtog en styrende /dominere rolle, jeg fik ordre på, at klæde mig af hurtig og stille mig midt på gulvet lige foran hendes mand, hun gik rundt om mig og konstaterede, at jeg havde en fast røv og at mine nosser og pik var glat barberet. Hun forsatte med, at gejle mig op, hendes lange negle på mine baller og nosser, gjorde hurtig sin virkning.....blev bedt om, at lægge mig på sengen, med hovedet ude på en lille taburet, hvorefter Fruen satte sig hårdt over mit ansigt og gav ordre til, at jeg skulle tilfredsstille hende med tungen, jo mere intens jeg slikkede jo mere urolig sad hun og endte i en lille serie orgasmer, hvor hun persede sine lår sammen om mit hoved.

Da hun havde sundet sig lidt, sagde Fruen, at nu ville hun havde pik, uhmmm tænkte jeg, skulle blive dejligt, at komme op i varmen......men Fruen kom med en gag der havde en lille pik indad og en stor pik udad. Fik besked på, at løfte hovedet så hun kunne spænde den fast, hvorefter Fruen lod sig glide ned over gummipikken, jeg holdt fast med tænderne på den indvendige pik, mens hun uhæmmet red gummipikken, hendes safter løbe ned over mit ansigt, det var utrolig intens, kunne virkelig fornemme hvordan orgasmen blev bygget op i hendes krop, mærke hele kroppen spænde, inde Frue sank sammen over mit ansigt, stadig med gummipikken oppe i sig, jeg kunne knap få vejret.

Fik besked på, at skænke to glas champagne, som vi nød sammen, Fruen satte sig på sengekanten og bad mig stille mig foran hende, og spille min pik stiv igen, mens hun kommenterede mit pikspillerri. Da pikken er kampklar, sætter vi vore glas, Fruen stiller sig ind over sengen, hun vil have pik, hårdt bagfra, tager fat i hende hofter, lader pikhovedet finde ind mellem de store skamlæber og trykker til, helt ibund, hårdt og hver gang, sådan knepper jeg hende et stykke tid, indtil Fruen siger, at jeg ikke må komme. Da jeg kan mærker det er ved, at være op over, trækker jeg mig ud.. Fruen vender sig om, læggede sig på sengen og lægger den ene støvle klædt fod op på taburaten, med den spidse støvle snude lige op i vejret.

Får besked på, at tage kondomet og ride støvlesnuden analt, mens jeg spiller pikken, al sperm skal ramme hendes sorte støvleben, kommer med et brag, sender flere store hvide ladninger sperm ud over hendes støvle.

Få besked på, at løsne Fruens slave og tage gaggen af ham. Da slaven er fri får han ordre på, at slikke Fruens støvle ren for sperm, da slaven er færdig med det, er ordren, at slikke min pik ren og stiv igen. Da det er sket, får slaven ordre på, at lægge sig på sengen på ryggen. Fruen lægger sig på alle fire over ham, som i en 69er, slår lidt til hans pikbur. Og giver mig ordre til, at kneppe hende, kravler jeg op bag Fruen, finder ind i varmen, knepper Fruen, mens hendes slave ligger lige neden under og kan se hver en bevægelse, se min pik der knepper Fruens fisse.

Får lov til, at komme oppe i Fruen, hvorefter jeg stille lister ud på badeværelset, får hevet det fyldt kondom af og tager et hurtig bad. I tøjet og jeg lister stille ud, får et frækt blink fra Fruen, der er ved, at binde slaven på sengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...