Fecking 132 Skrevet 12. December, 2018 Som overskriften siger, er der nogen der erfaringer med denne unge dame? https://annoncelight.dk/showad/208443 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 16. December, 2018 Følger lige med hér... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 16. December, 2018 Hvis det er hende på billederne (de første 3), så var jeg sammen med hende én gang for ca......25-30 år siden, og dér var hun vel i 20'erne . Højde og vægt er nok ikke helt ved siden af, men at kalde hende en ung dame, er måske lige at stramme den lidt! Dengang blev der stillet et æggeur og da tiden var udløbet var showet slut! Behøver vel ikke sige mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 108 Skrevet 16. December, 2018 Big3lover hvis du var sammen med hende, for 25 år siden. Så ville jeg ikke reklamerer med det. Vil tro hun er først i 30erne. Ganske sød og udmærket sex, selv om hun ikke ligefrem leverer en gf oplevelse. Men til prisen og hvis man er til små buttede piger, så er hun sgu et godt knald. Venligst Fynboen Som har besøgt hende 3 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 17. December, 2018 (edited) Fynbo skrev, for 10 timer siden: Big3lover hvis du var sammen med hende, for 25 år siden. Så ville jeg ikke reklamerer med det. Vil tro hun er først i 30erne. Ganske sød og udmærket sex, selv om hun ikke ligefrem leverer en gf oplevelse. Men til prisen og hvis man er til små buttede piger, så er hun sgu et godt knald. Venligst Fynboen Som har besøgt hende 3 gange Ja så er det med garanti ikke hendes egne billeder i hvertfald Redigeret 17. December, 2018 af Big3lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg