Hop til indhold
Fecking

Diskret på Nordfyn - nogen erfaringer?

Recommended Posts

Hvis det er hende på billederne (de første 3), så var jeg sammen med hende én gang for ca......25-30 år siden, og dér var hun vel i 20'erne :sad:. Højde og vægt er nok ikke helt ved siden af, men at kalde hende en ung dame, er måske lige at stramme den lidt! Dengang blev der stillet et æggeur og da tiden var udløbet var showet slut!

Behøver vel ikke sige mere :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Big3lover hvis du var sammen med hende, for 25 år siden. Så ville jeg ikke reklamerer med det. Vil tro hun er først i 30erne. Ganske sød og udmærket sex, selv om hun ikke ligefrem leverer en gf oplevelse. Men til prisen og hvis man er til små buttede piger, så er hun sgu et godt knald. 

Venligst Fynboen

Som har besøgt hende 3 gange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynbo skrev, for 10 timer siden:

Big3lover hvis du var sammen med hende, for 25 år siden. Så ville jeg ikke reklamerer med det. Vil tro hun er først i 30erne. Ganske sød og udmærket sex, selv om hun ikke ligefrem leverer en gf oplevelse. Men til prisen og hvis man er til små buttede piger, så er hun sgu et godt knald. 

Venligst Fynboen

Som har besøgt hende 3 gange

Ja så er det med garanti ikke hendes egne billeder i hvertfald :blink:

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...