Hop til indhold
firsttimer01

Coco/Cara ... En udsøgt fornøjelse !

Recommended Posts

Vedholdenhed betaler sig ! :-)  ... Efter lidt kommunikationsvanskeligheder lykkedes det endelig. Jeg må indrømme at det SKULLE være Coco jeg skulle besøge.

Jeg har jo slidt alle hendes billeder op, så forventningerne var høje ... men alligevel også med lidt bange anelser, om hun kunne leve op til dem. Lad mig bare starte med at sige DET KUNNE HUN !

Blev modtaget af den smukkeste pige, med samme smil som på billederne. Hun var godt nok højere end jeg havde forstillet mig, men det gjorde ikke noget. De lækreste lange stænger, der sad fast på en dejlig struttene røv, efterfulgt af en skøn curvet tajle som førte til 2 dejlig bryster på en håndfuld. Hendes ansigt er virkelig smuk, og hun udstråler en ro og imødekommenhed. Hun var skide sød og smilende,  og fik mig hurtigt til at slappe af, og nyde det hele, noget jeg havde brug for eftersom det var min første gang og var en smule nervøs.

Hvad der foregik, vil jeg ikke beskrive, andet end med at det var fantastisk, og selvom det var lidt famlende og nervøst fra min side, så fik hun mig til at føle mig som verdens bedste elsker ... Lækkert !

Fik ikke nej til noget, og der var ikke noget tidspres overhovedet !

En fantastisk oplevelse, så kan nu kalde mig Secundtimer01 ... Vanedannende, og det bliver helt sikkert Coco jeg vender tilbage til !

https://annoncelight.dk/showad/265330

Del dette indlæg


Link til indlæg
firsttimer01 skrev, for 2 timer siden:

ความเพียรจ่ายออก! :-)  หลังจากมีปัญหาด้านการสื่อสารบางอย่างแล้วในที่สุดก็ประสบความสำเร็จ ฉันต้องยอมรับว่า Coco ควรไปเยี่ยมชม

ฉันได้ลบภาพทั้งหมดของเธอขึ้นเพื่อให้ความคาดหวังสูง ... แต่ก็ยังน้อยกลัวถ้าเธอสามารถอยู่กับพวกเขา เพียงแค่ให้ฉันเริ่มต้นด้วยการบอกว่าไอทีอาจมีตัวคุณเอง!

ได้รับการต้อนรับจากสาวสวยที่สุดด้วยรอยยิ้มเช่นเดียวกับภาพ เธออาจจะสูงกว่าที่ฉันคิด แต่ก็ไม่สำคัญ แท่งยาวที่อร่อยที่สุดติดอยู่บนลาที่ยืดดีตามด้วยเอวโค้งที่สวยงามซึ่งนำไปสู่ 2 หน้าอกที่น่ารักบนกำมือ ใบหน้าของเธอสวยจริงๆและเธอแผ่กระจายความสงบและเป็นมิตร เธอขี้อายและยิ้มและทำให้ฉันผ่อนคลายอย่างรวดเร็วและสนุกกับทุกสิ่งทุกอย่างที่ฉันต้องการเนื่องจากเป็นครั้งแรกของฉันและรู้สึกกระวนกระวายเล็กน้อย

สิ่งที่เกิดขึ้นฉันจะไม่อธิบายอะไร แต่มันก็น่าทึ่งและแม้ว่ามันจะเป็นเพียงเล็กน้อยแปลก ๆ และประสาทจากด้านข้างของฉันเธอทำให้ฉันรู้สึกเหมือนคนรักที่ดีที่สุดของโลก ... Delicious!

ไม่ได้อะไรและไม่มีแรงกดดันเวลาเลย!

ประสบการณ์ที่น่าอัศจรรย์ดังนั้นสามารถโทรหาฉัน Secundtimer01 ... เสพติดและแน่นอนมันจะ Coco ฉันจะกลับไป!

https://annoncelight.dk/showad/265330

MANGE TAK! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft skrevet til hende, jeg fortryder inderligt efter dit opslag at jeg ikke kørte til hende. Min oplevelse hos en anden var sku ikke pengene værd, ville hellere snydes af ''Wndows Tech Support'' istedet for og være ærligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amatørv2 skrev, for 9 timer siden:

Har også haft skrevet til hende, jeg fortryder inderligt efter dit opslag at jeg ikke kørte til hende. Min oplevelse hos en anden var sku ikke pengene værd, ville hellere snydes af ''Wndows Tech Support'' istedet for og være ærligt.

Måske du skulle skrive hvor (eller af hvem) du blev snydt så vi andre ikke risikerer det samme?

OG det HAR DU JO GJORT ser jeg!!!


Tak :)
 

Redigeret af lpoh
Overså noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amatørv2 skrev, for 10 timer siden:

ยังเขียนถึงเธอเสียใจที่เสียใจที่ฉันไม่ได้ขับรถไปหาเธอ ประสบการณ์ของฉันกับคนอื่นจะไม่คุ้มค่าเงินค่อนข้างจะโกงโดย '' สนับสนุน Wndows Tech '' แทนการซื่อสัตย์

Try to visit and you will see how different from another one!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mystery6aarhus

Jeg er en ret stor fyr og meget behåret på 110 kg.. og vil helst gerne møde imødekommenhed på min første oplevelse med en ts.. er det Coco jeg skal besøge?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...