Hop til indhold
Trucker1981

Leila og tina i hvidovre

Recommended Posts

Jeg har besøgt Laila .

hun er en fantastisk sød pige. Dejlig fræk smuk og gode store naturlige bryster. 

Hun sluger gerne mod ekstrabetaling.

jeg tror at hun har en til at passe telefonen, som så også passer for andre. Derfor vigtigt at skrive navn på den du vil besøge.

jeg har besøgt hende 2 gange og kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Igenogigen skrev, for 13 timer siden:

Jeg har besøgt Laila .

hun er en fantastisk sød pige. Dejlig fræk smuk og gode store naturlige bryster. 

Hun sluger gerne mod ekstrabetaling.

jeg tror at hun har en til at passe telefonen, som så også passer for andre. Derfor vigtigt at skrive navn på den du vil besøge.

jeg har besøgt hende 2 gange og kommer helt sikkert igen.

Igen og igen ov ;) osv.

Takker for at dele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop besøgt Laila

Skøn oplevelse og kommer helt sikkert igen. Dejlig behagelig stemning, skønne kys og dejlig liderlig sex. Personligt synes jeg hun er en flot pige

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trucker1981 skrev, den 12/12/2018 at 10:26:

Hej allesammen er der nogen af jeg der ved om ddt er samme person eller er to personer

https://annoncelight.dk/showad/259057

Nu har jeg gennemgået billederne flere gange, og jeg ser altså 3-4 forskellige kvinder?? Er det bare mig og mine gamle øjne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, 1 time siden:

Nu har jeg gennemgået billederne flere gange, og jeg ser altså 3-4 forskellige kvinder?? Er det bare mig og mine gamle øjne?

Jeg tror ikke at der er nogen af billederne som er ægte.. men kroppen kunne godt være Laila 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...