Hop til indhold
Guest umiaqse

Sweet Mia (ännu en tråd :)

Recommended Posts

Guest umiaqse

Många har skrivit om Mia, men jag kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mig hur fantastisk hon verkligen är.....

Såg att Mia är i CPH fram till den 22:e. Såg en möjlighet att äntligen få träffa henne, och ett sms senare bekräftade hon. Jag bokade om mina flyg (vilket gav mig ett 4-timmars stopp på Kastrup).

Sitter nu på mitt hotellrum och bearbetar min upplevelse....

Mia öppnar dörren i en svart klänning. Ett par glittrande ögon tittar på mig och hon erbjuder dricka och ost. Där och då förstår jag vilken unik person Mia är.
Få människor tar en med sådan charm och storm som Mia.
 
Om det slutat där skulle det varit en fantastisk kväll, men en dusch och ett sovrum senare gör denna kväll till en magisk upplevelse. Kan bara konstatera att två timmar i hennes sällskap går alldeles för fort. 
 
Vet egentligen inte varför jag skriver detta, för Mia vill man hålla för sig själv....:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, for 5 timer siden:

Många har skrivit om Mia, men jag kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mig hur fantastisk hon verkligen är.....

Såg att Mia är i CPH fram till den 22:e. Såg en möjlighet att äntligen få träffa henne, och ett sms senare bekräftade hon. Jag bokade om mina flyg (vilket gav mig ett 4-timmars stopp på Kastrup).

Sitter nu på mitt hotellrum och bearbetar min upplevelse....

Mia öppnar dörren i en svart klänning. Ett par glittrande ögon tittar på mig och hon erbjuder dricka och ost. Där och då förstår jag vilken unik person Mia är.
Få människor tar en med sådan charm och storm som Mia.
 
Om det slutat där skulle det varit en fantastisk kväll, men en dusch och ett sovrum senare gör denna kväll till en magisk upplevelse. Kan bara konstatera att två timmar i hennes sällskap går alldeles för fort. 
 
Vet egentligen inte varför jag skriver detta, för Mia vill man hålla för sig själv....:wub:

Ja ( Mia <3 ) tryllebinder os på den fede måde ,se bare på dig umi. Du ændrede dit fly for et møde med hende :biggrin:

Takker for dejlig læsning,tænker nu tilbage på mine egne møder med hende

God dag ven 

Venligst Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman

Ja Mia er i sandhed en dejlig perle. Hendes krop er vidunderlig på alle måder, men hendes mund og blik er helt fortryllende. Bedst er det nok at se end pik glide ind i hendes stramme røv mens hun ser sig over skulderen. Håber jeg når hende inden jul. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stantheman skrev, for 16 timer siden:

Ja Mia er i sandhed en dejlig perle. Hendes krop er vidunderlig på alle måder, men hendes mund og blik er helt fortryllende. Bedst er det nok at se end pik glide ind i hendes stramme røv mens hun ser sig over skulderen. Håber jeg når hende inden jul. 

Av tænker Jeg bare ,,har du været forbi 2'eren :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødet med Mia er nu booket og ud fra alle andres erfaringer har jeg noget at glæde mig til - nu håber jeg bare mine forventninger ikke gøres til skamme

Det skal lige siges at det er måneder siden jeg forsøgte at lave aftale med hende - men det er først nu det ser ud til at skulle lykkes at mødes pga travlhed i min egen kalender.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bønnen skrev, for 15 minutter siden:

Mødet med Mia er nu booket og ud fra alle andres erfaringer har jeg noget at glæde mig til - nu håber jeg bare mine forventninger ikke gøres til skamme

Det skal lige siges at det er måneder siden jeg forsøgte at lave aftale med hende - men det er først nu det ser ud til at skulle lykkes at mødes pga travlhed i min egen kalender.

 

 

Vil bare lige indskyde ,,,du er heldig og du kan roligt glæde dig,,

Bare vær dig selv ,,som du er flink ,sød og en rigtig gentleman over for skønne Mia så får du ikke bedre selvskab 

Behandle hende med respekt,

Held til og skriv gerne lige et par ord herinde,, pft  Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...