FKK4Ever 671 Skrevet 11. December, 2018 Jeg går og overvejer en lille julegave til mig selv. Efter turen til Thailand og Fillippinerne er jeg lidt mættet af unge mørke piger og søger noget modsat. Jeg har kigget lidt på Julie i Kornblomstens Kvarter i Herning og syntes hun ser fristende ud. https://massage.side6.dk/julia33 Er der nogen der har været der? Er billederne ægte og er servicen i orden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 12. December, 2018 Jeg har fundet en Julia33 i Viborg i nogle gamle anmeldelser, er det den samme Julia og stemmer billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 13. December, 2018 Ja det er samme pige, der findes en del tidligere tråde om stedet i Gullestrup og da hun også var i Viborg. Billederne er 100% ægte, hun har store tunge naturlige bryster, slank og velplejet. Men servicen, ja det er jo selvfølgeligt forskelligt hvad folk oplever. Jeg besøgte hende et par gange for 4 år siden. Jeg har oplevet at hun sprang af under akten for at åbne døren og bede en kunde om at komme igen senere - ikke Ok !! Har også oplevet det modsatte, altså banke på og blive modtaget af hende nøgen og bedt om at komme igen. Besøger hende ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg