Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke postet så meget, da jeg for det meste bare lytter med her. Men i dag mødte jeg en kvinde der nu fortjener mine ord.
Var forbi Maia. som godt nok var noget af en positiv overraskelse. Havde egentlig prøvet at få en tid hos hendes veninde Lena, men hun er så velbesøgt at det ikke var muligt i dag. Jeg er ikke altid sådan til at prøve en anden, når jeg først har bestemt mig.  Men det var nu jeg havde tiden og lejligheden, så da jeg blev henvist til Maia og så hendes profil var der ikke så meget diskussion. For sikke en smuk kvinde med så sådanne bryster.
For en mand som mig der er så glad for store bryster og som i den grad nyder dem når de er ægte og store så var Maia en ren fornøjelse. Hun er super sød men også en smule generet i starten.  Hvis jeg havde haft mere tid tror jeg godt jeg kunne have ligget og fordybet mig i hendes lange flotte krop, men havde kun en halv time så det hele gik lidt for stærkt.
Det er vist overfødigt at skrive, men hendes billeder er ægte og overgås af virkligheden.
Hun har til huse i den bygning hvor Lena plejer at findes så der er både pænt og rent og nemt at komme til.
Vist ikke helt en Don Juan histore som mange af jeres, men syntes aligevel hun fortjente noget tilbage fra mig, med det hun tændte i mig.

Link: Maia

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ca 175 cm. Der var lidt kys, men det var ikke sådan oplevelse jeg kom efter. Men kunne godt forstille mig det kunne være en dejlig oplevelse. Især med de smukke øjne og hendes søde natur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Instämmer med Torv. Hade en dejlig upplevelse hos hende, längesedan jag besökt en pige med så fina och stora bröst! Inte helt samma inlevelse med kyss som hennes väninna Lena men tror det mer handlade om den berömda kemin. Väl värt ett besök och ta gott hand om henne! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deler ikke helt entusiasmen og hun ser efter min mening bestemt ikke bedre ud end på billederne. For mig lyder det lidt af alternative facts.

Måske er det hende på billederne, men en del år og mindst en fødsel siden. Brysterne hænger lidt og hun har hænge mave - absolut ikke den babe man ser på billederne.

Kys blev der ikke meget af ( hun var vist syg) og resten af oplevelsen er ikke noget at skrive om.

Andre ser ud til at være godt tilfredse, men jeg følte mig fuppet da jeg forlod stedet efter at være blevet lokket til af bl.a. flotte billeder og denne tråd.

Redigeret af rip

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...