Guest Andershamselv Skrevet 11. December, 2018 Hejsa her inde Jeg var i går ud og besøge daw thai massage i tørring Efter en længer syg periode så var min krop klar til en omgang massage. Jeg ankommer kl .11.00 og bliver velkommen af en rigtig smuk thai på nok de 30 + Jeg får en rigtig god omgang massage men ikke noget tilbud på mere desværre Sted 5/10 ( stedet ligger lige ude ved vejen med meget trefick) Pige 8/10 Massage 8/10 Extra ?/10 (kan jeg desvære ikke bedømme) Kommer jeg igen? Jeg prøver nok en gang mere for at se om jeg kan få extra Tak for i gad læse min lille anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 11. December, 2018 Andershamselv skrev, for 1 time siden: Hejsa her inde Jeg var i går ud og besøge daw thai massage i tørring Efter en længer syg periode så var min krop klar til en omgang massage. Jeg ankommer kl .11.00 og bliver velkommen af en rigtig smuk thai på nok de 30 + Jeg får en rigtig god omgang massage men ikke noget tilbud på mere desværre Sted 5/10 ( stedet ligger lige ude ved vejen med meget trefick) Pige 8/10 Massage 8/10 Extra ?/10 (kan jeg desvære ikke bedømme) Kommer jeg igen? Jeg prøver nok en gang mere for at se om jeg kan få extra Tak for i gad læse min lille anmeldelse Tror ikke at der er mulighed for ekstra hos Daw. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andershamselv Skrevet 11. December, 2018 Oh kan man ikke Mange tak for info så vil jeg prøve et andet sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 12. December, 2018 Det er muligt der ikke er mulighed for ekstra ved mutter selv, men de to gange jeg har været på stedet har jeg da fået fuld pakke med en af pigerne … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wallander 23 Skrevet 12. December, 2018 Der er flere tråde af daw herinde, hvor i kan læse at der er masser af ekstra, FP osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 12. December, 2018 Masser af ekstra hos Daw... Både det ene og det andet... Af alle der er der. God fornøjelse.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andershamselv Skrevet 12. December, 2018 Ohh jeg kan ser man kan få mere så skal jeg der ud igen mange tak for tilbage melding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg