Hop til indhold
Michael  J

Tascha - virkelig sød chokolade skønhed

Recommended Posts

Jeg mødte Tasha i dag https://annoncelight.dk/showad/256714

Hun er beskrevet før, men laver en ny hurtig anmeldelse, da det er lidt synd for hende at de andre gik op i trådstarters manglende historik.

Hun er rigtig skøn på billederne, og virkeligheden er bare endnu bedre. Der er intet der slår det syn når hun ligger på maven og strutter med den lækre chokolade popo - det er et syn for guder :-)

Samtidig er hun sød,  åben og let at snakke med.

Uden at gå i detaljer, er hun dejlig indlevende i selve akten og lader også til at nyde det, hvis man forsøger at forkæle hende lidt.

Det var en virkelig en skøn gfe oplevelse. Hun kan virkelig anbefales - jeg kommer helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michael J skrev, for 14 timer siden:

Jeg mødte Tasha i dag https://annoncelight.dk/showad/256714

Hun er beskrevet før, men laver en ny hurtig anmeldelse, da det er lidt synd for hende at de andre gik op i trådstarters manglende historik.

Hun er rigtig skøn på billederne, og virkeligheden er bare endnu bedre. Der er intet der slår det syn når hun ligger på maven og strutter med den lækre chokolade popo - det er et syn for guder :-)

Samtidig er hun sød,  åben og let at snakke med.

Uden at gå i detaljer, er hun dejlig indlevende i selve akten og lader også til at nyde det, hvis man forsøger at forkæle hende lidt.

Det var en virkelig en skøn gfe oplevelse. Hun kan virkelig anbefales - jeg kommer helt sikkert igen

Der står at hun har helt naturlige bryster, men det billede man ser af dem overbeviser mig slet ikke :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Michael J skrev, den 11/12/2018 at 15:42:

Jeg mødte Tasha i dag https://annoncelight.dk/showad/256714

Hun er beskrevet før, men laver en ny hurtig anmeldelse, da det er lidt synd for hende at de andre gik op i trådstarters manglende historik.

Hun er rigtig skøn på billederne, og virkeligheden er bare endnu bedre. Der er intet der slår det syn når hun ligger på maven og strutter med den lækre chokolade popo - det er et syn for guder :-)

Samtidig er hun sød,  åben og let at snakke med.

Uden at gå i detaljer, er hun dejlig indlevende i selve akten og lader også til at nyde det, hvis man forsøger at forkæle hende lidt.

Det var en virkelig en skøn gfe oplevelse. Hun kan virkelig anbefales - jeg kommer helt sikkert igen

Kære Michael

Tak for besøget og de søde ord :wub: det var en fornøjelse at møde dig, og håber at vi ses igen snart.

Julekys fra mig :-*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Jimbo skrev, den 12/12/2018 at 06:27:

Der står at hun har helt naturlige bryster, men det billede man ser af dem overbeviser mig slet ikke :wacko:

De er naturlige ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, den ‎12‎-‎12‎-‎2018 at 06:27:

Der står at hun har helt naturlige bryster, men det billede man ser af dem overbeviser mig slet ikke :wacko:

Hendes bryster er naturlige. Jeg besøgte Tascha i dag, og hun er nøjagtig lige så sød og skøn som Michael J beskriver - og lidt til :-).

 

Jimbo skrev, den ‎12‎-‎12‎-‎2018 at 06:27:

Der står at hun har helt naturlige bryster, men det billede man ser af dem overbeviser mig slet ikke :wacko:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 1 time siden:

Hendes bryster er naturlige. Jeg besøgte Tascha i dag, og hun er nøjagtig lige så sød og skøn som Michael J beskriver - og lidt til :-).

 

 

PS: og så ser hun drøngodt ud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
niels6663 skrev, den 14/12/2018 at 18:45:

Ja, Tascha er virkelig et besøg værd. Hold nu op, hvor er hun sød og dejlig - og smuk :-)

Tak Niels :-*

håber at du er kommet godt ind i det nye år <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tascha skrev, den 14/12/2018 at 08:44:

Kære Michael

Tak for besøget og de søde ord :wub: det var en fornøjelse at møde dig, og håber at vi ses igen snart.

Julekys fra mig :-*

Det blev så først i fredags der var mulighed for gentagelse.

Men wauw -  hvad kan være bedre end første hos Tascha -  kun andet besøg selvfølgelig.

Hun er bare så sød, smuk og indlevende - måske den bedste oplevelse til dato.

Eneste minus var at jeg ikke havde bevilget mig selv nok tid

Garanti for endnu en gentagelse er 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tascha skrev, den ‎08‎-‎01‎-‎2019 at 14:27:

Tak Niels :-*

håber at du er kommet godt ind i det nye år <3

Jo tak, Tascha, det gjorde jeg. Det gjorde du forhåbentlig også :)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...