Hop til indhold

Moden kvinde Viby.

Featured Replies

Skrevet

Kære allesammen

Skrev forleden om en ret forrygende oplevelse jeg har haft i Aarhus på et andet site. Tænkte jeg også ville dele med I andre, der udelukkende benytter jer af dette site. Jeg har personligt ofte benyttet mig af jeres anmeldelser.

Fandt denne annonce på Voksenlisten:

"Moden Q Aarhus viby j".

Jeg blev omgående tændt, da kvinden tilbyder både græsk og fransk, hvilket er min favoritter.

I dag fik jeg aftalt en tid, og det fortryder jeg i hvert fald ikke. Jeg havde lidt svært ved at finde stedet, men det lykkedes mig. Jeg bankede på døren, hvor en moden og høj kvinde åbnede. Kvinden har meget flotte øjne, og et dejligt ægte smil.

Jeg var meget nervøs, hvilket jeg gav klart udtryk for. Hun beroligede mig, og sagde hun nok skulle få mig til at slappe af.

Herefter lagde vi os på sengen, hvor jeg fik den helt store slikketur. Nosser, brystvorter, hals, læber og mund. Det var utrolig dejligt, og mit lem voksede.

Herefter kom der gummi på pikken, så skaftet kunne få del af de glæder hendes hurtigtspillende tunge, havde givet mig.

Hun suttede som en drøm. Brugte tungen godt, og deep throatede min pik. Ord kan ikke beskrive den følelse hendes mund gav.

Jeg får sku stiv pik bare ved at skrive om det . Jeg kunne desværre ikke holde mig og kom med et brøl i hendes hals. Næste gang håber jeg, at jeg kan holde lidt længere, og få glæde af hendes smukke stramme røv.

Hun skal besøges igen. Behandl hende ordentligt, hvis I er fristede til at besøge denne skønne kvinde.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg vil berolige stivert med, at jeg har behandlet Pernille ordentligt. Hun er ganske enkelt forrygende.

Kontakten var begyndt på sms, hvor vi nogle dage i forvejen havde lavet en aftale. Dagen forinden ringede jeg så til hende på et aftalt tidspunkt, fik adressen og aftalte de sidste ting.

Det er rigtigt nok en moden og høj kvinde, og hun blev ikke mindre høj af, at hun havde nogle lange højhælede støvler på. Vi gik ind i soveværelset, hvor vi begyndte at kysse, mens vi klædte hinanden af. Jeg lod hende dog beholde strømper og støvler på. Herefter fik lillebror også den helt store kyssetur, inden vi kom over på sengen. Her fortsatte vi, så kom der gummi på, og jeg kom op i hende, og så gik der ikke længe, inden jeg ikke kunne holde mig.

Herefter fortsatte vi kysseriet/kæleriet. Der kom nyt gummi på, og så satte hun sig overskrævs på mig. Senere kom vi tilbage til missionæren, og her var hun helt ekstatisk.

Det var simpelthen en dejlig, god oplevelse, som kan anbefales. Men pas godt på hende.

Skrevet

Mener, der har stået 45 år på hendes profil på voksenlisten.dk, men det gør der ikke mere. Spurgte derfor ikke til det, men det virker sandsynligt.

• 7 months later...
Skrevet

Nogen der ved, om denne tilsyneladende super dejlige kvinde i Viby, fortsat annoncerer nogen steder?

Link modtages gerne :)

Skrevet
  • Author

Nogen der ved, om denne tilsyneladende super dejlige kvinde i Viby, fortsat annoncerer nogen steder?

Jeg besøger hende en gang imellem. Skriv til mig. Jeg har fået lov til at give dig adressen, men giver den ikke her.

PS

Jeg er altså ikke pimp. Blot en broder, der formidler kontakter :-). Kort fortalt - jeg får ikke noget ud af det....desværre....:-(

Skrevet

Linket med nr finder du øverst i tråden?

Skrevet

Nej nu virker linket ikke. Det gjorde det da jeg skrev mit indlæg.

Der er nok en sammenhæng :P

Skrevet
  • Author

Jeg har sendt hendes email til en anden bruger. Jeg har fået lov til at videregive hendes mail. Hendes profil på voksenlisten er åbenbart nede...

Skrevet

Har besøgt Pernille i dag (http://www.voksenlisten.dk/pernille) - og hold nu kæft!

Det er simpelthen det bedste sex jeg nogensinde har fået. Jeg var heldig at få en morgentid, så det kunne passe med arbejdet - og da det var første gang, så tænkte jeg, at en halv time måtte være passende - for lige at teste kvaliteten. Jeg valgte juni-tilbuddet (En halv time inkl græsk) og må bare sige, at der blev leveret på alle hylder: Der blev lukket op af en høj, lækker kvinde i meget lange støvler (Som i her er en der gør noget ud af sig selv). Og ud over at være lækker var hun tillige pivfræk og meget behagelig at være sammen med.

Og som mand ville begejstringen ingen ende tage, da hun også kvitterede for indsatsen med en sprøjteorgasme. Så er jeg solgt ... ;)

Hun skriver i sin annonce, at hun er stærkt vanedannende. DET tror jeg på. Sidder nærmest desperat og spekulerer over, hvordan jeg får mulighed for at gøre det her til en tilbagevendende forteelse.

Har - so far - tilbragt torsdagen med det bredeste smil på!

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Jeg har også haft endnu en fantastisk oplevelse hos denne dejlige kvinde, hvor min pik blev slugt af en glubsk mund.

Hun var en anelse dominerende med mig ved mit sidste besøg, hvilket jeg faktisk tændte på. Afslutningen var en tur i hendes stramme hul, hvilket jeg holder meget af. Det strammede godt, og jeg kunne kun holde mig ganske kort tid.

Sikke en oplevelse.

• 1 month later...
Skrevet

Jeg kunne også godt tænke mig kontaktoplysninger på denne kvinde :-)

Hvad er priserne hos hende?

Skrevet

Jeg kunne også godt tænke mig kontaktoplysninger på denne kvinde :-)

Hvad er priserne hos hende?

Hun har en profil på www.voksenlisten.dk de dage hun tager imod kunder. Da jeg var på besøg havde hun et juli-tilbud, der hed 1000 kroner for en halv time - inkl. græsk. Vi kom så godt nok til at gå et godt kvarter over tiden. Men det sker jo, når man hygger sig :-)

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Hun har en profil på http://www.voksenlisten.dk de dage hun tager imod kunder. Da jeg var på besøg havde hun et juli-tilbud, der hed 1000 kroner for en halv time - inkl. græsk. Vi kom så godt nok til at gå et godt kvarter over tiden. Men det sker jo, når man hygger sig :-)

Var der lige i dag igen. Skulle prøve endnu engang. Det er stadig det bedste, hvis I spørger mig. Jeg er helt tømt, og meget rolig i hele kroppen, men især i nosserne. Jeg har som tidligere nævnt hørt, at der er GB i morgen i Viborg, hvor Moden Kvinde er på med tre andre kvinder. Det talte jeg lige med hende om, og lovede hende at nævne det herinde.

Det skulle vist blive det helt store. Slikket nosser mens man knepper en kvinde bagfra har altid været en af mine drømme, hvilket ifølge hende var en mulighed....

Nu må jeg se, hvad jeg holder til. Men jeg vil sku gerne, hvis jeg har tid.

Skrevet

Lyder som en lækker dame. Jeg tror jeg bestiller en tid i slutningen af ugen ;)

Skal nok skrive en vurdering.

Skrevet
  • Author

Lyder som en lækker dame. Jeg tror jeg bestiller en tid i slutningen af ugen ;)

Skal nok skrive en vurdering.

Hvad er din vurdering så? Jeg synes stadig hun er den bedste til fransk og græsk :-)...Fik du det?

Skrevet

Ja I kan godt få en hurtig vurdering, som dog er væsentlig farvet af, at det var første gang jeg betalte for en ydelse.

Jeg valgte et blowjob med afslutning på brysterne til 500kr. Lad mig med det samme sige at jeg ikke synes det var en strålende oplevelse. Vurderingen er farvet af at det var min første købe oplevelse.

Den generelle kvalitet af BJ sammenlignet med andre jeg har været sammen med? Nederste 15-20%. Jeg tror kvaliteten er som forventet men kan slet ikke genkende den beskrivelse andre har givet af samme dame. Noget siger mig at de der har beskrevet en tur med samme dame er ikke er så forvænte som jeg.

Kan hurtigt nævne at hun sutter ganske godt og er servicemindet, men har ikke rigtig indlevelse.

Græsk/dansk/etc og hvad der eller hedder er slet ikke noget for mig, når det ikke er nogen man kender.

Skrevet
  • Author

Det er selvfølgelig lidt besynderligt, at vores oplevelser er så forskellige, men det er vel i bund og grund forventeligt. Jeg har som det er fremgået, kun haft suveræne oplevelser med hende, hvilket mange andre også har givet udtryk for. I bund og grund er disse "eksperimenter" nært forbundet med smag og behag. :-)

Held og lykke i den videre færd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.