Frække Tanja 3633 Skrevet 11. December, 2018 VID_20181211_125044.mp4 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden: VID_20181211_125044.mp4 Mange tak kære Frække Tanja ,,, Var ellers lige ved at skrive følgende : hej venner plejer Tanja ikke at have lagt dagens trækning op allerede nu,, Det er mit OCD gen som spiller mig et puds ,,, duer ikke rigtigt til alt for store forandringer i hverdagen ,, ja mange tak Tanja ,jeg nåede heldigvis ikke at sluge en pille ,nu har jeg jo fået dagens rus ,,herigennem Går stadigvæk og frygter januar, der blir min hverdag tom ,tom,tom P.S. Du har altså en fræk stemme knus /// Hunter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. December, 2018 Hehe Hunter. Dynen holde lige ekstra fat i mig idag. Skal jo arb hele natten, så blev lige lidt længere i sengen idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 11. December, 2018 Det R der lignede unægtelig et P lige til at starte med. Nå, nevermind, der er tid endnu. Det er da ikke voldsomt mange sedler der er tilbage i den bøtte der. Tror aldrig jeg har deltaget i en konkurrence, hvor der er så store chancer for at vinde. Det kommer til at ske. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 Ok cool ,,, Altså ikke fordi jeg er på 24/7 eller stalker dig ,men mit indre ur siger lidt efter middag ,,ja så er der børne TV for voksne ,knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 People Pleaseren skrev, for 1 minut siden: Det R der lignede unægtelig et P lige til at starte med. Nå, nevermind, der er tid endnu. Det er da ikke voldsomt mange sedler der er tilbage i den bøtte der. Tror aldrig jeg har deltaget i en konkurrence, hvor der er så store chancer for at vinde. Det kommer til at ske. Ja hepper gerne på dig ,,hep hep 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 Hvis du ikke vinder People,så kunne det jo godt være at du alligevel får en trøste præmie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 People ,,,skal vi lave en lille konkurrence og se hvem som først skriver noget i denne tråd imorgen når dagens trækning er vel overstået ? Og hvad skal vores præmie være ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 11. December, 2018 Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden: People ,,,skal vi lave en lille konkurrence og se hvem som først skriver noget i denne tråd imorgen når dagens trækning er vel overstået ? Og hvad skal vores præmie være ? Den er jeg med på. Kan være Tanja vil donere en præmie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 Ok vi spørger hende lige ,,,men det skal kun være os 2 så ,,og der skal være trøste præmie til nr 2 ,,,deal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 11. December, 2018 Deal. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 Hvad siger du søde frække Tanja,, Har vi et lille væddemål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 People Pleaseren skrev, Lige nu: Deal. Og nu ikke noget med at snyde ,,,vel people,, du er vist lidt af en luren drejer ,,hi hi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 11. December, 2018 Hunting for beaver skrev, for 26 minutter siden: Og nu ikke noget med at snyde ,,,vel people,, du er vist lidt af en luren drejer ,,hi hi Husk, du skal ha set hele videoen før du poster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 Ok den hakker dog lidt indimellem ,, Og ekstra surt de områder hvor der er dårlig forbindelse ,, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 Jeg har besluttet mig for at gå i skarp træning ,og holde 100% fokus nu ,,ikke noget med andre piger ,,nu skal den sejr altså hjemtages Der blir ingen håndtrolde eller lomme billiard i aften ,, Jeg skal være så klar i hovedet og med fingrene , 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. December, 2018 Hunting for beaver skrev, for 10 minutter siden: Ok den hakker dog lidt indimellem ,, Og ekstra surt de områder hvor der er dårlig forbindelse ,, Du skal lade vær at rive i den imens, så det klart den hakker 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 5 minutter siden: Du skal lade vær at rive i den imens, så det klart den hakker Ja præcis ,,også derfor jeg venter til jeg har et frækt billede af dig ,,så skal den også ha gas , Og hvis det umulige sker ,,at jeg kun blir nr.2 ,, Så er min trøste præmie jo allerede sikret ,,nemlig at få lov og høre din stemme hverdag lidt over 12 sådan ca ,,ikk Tanja,, sådan ca 12.07 ,,hooost Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. December, 2018 Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden: Ja præcis ,,også derfor jeg venter til jeg har et frækt billede af dig ,,så skal den også ha gas , Og hvis det umulige sker ,,at jeg kun blir nr.2 ,, Så er min trøste præmie jo allerede sikret ,,nemlig at få lov og høre din stemme hverdag lidt over 12 sådan ca ,,ikk Tanja,, sådan ca 12.07 ,,hooost Hahaha. Jeg har ingen ide om hvornår jeg lægger op imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 (edited) Frække Tanja skrev, for 3 minutter siden: Hahaha. Jeg har ingen ide om hvornår jeg lægger op imorgen Nej det har jeg heller ikke ,,men tænker imellem kl 0.01 og 23.59,, Lidt øv så for man heller ikke bestilt meget igen imorgen ,hi hi Redigeret 11. December, 2018 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 Hov du nævnte at du skal på nat arb. Shit så ligger du det jo nok op når vi burde sove ,,,farvel nattesøvn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 11. December, 2018 Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden: Ok cool ,,, Altså ikke fordi jeg er på 24/7 eller stalker dig ,men mit indre ur siger lidt efter middag ,,ja så er der børne TV for voksne ,knus Århhh, lad da vær’....- lidt stalker er man vel herinde Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden: Mange tak kære Frække Tanja ,,, Det er mit OCD gen som spiller mig et puds ,,, OCD er ikke et problem før man absolut skal skifte kondom mellem hvert “stød”....- medmindre det er “stød” fra Tanja’s nye udstyr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. December, 2018 Og så kom han listende ind fra højre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 11. December, 2018 Jubiii lucky me, jeg der ellers aldrig vinder - skriver til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg