Hop til indhold
kattjakt

Candy och Mercedes Pussy Galores

Recommended Posts

Hej alle. 

http://www.pussygalores.dk/

Jeg skrev även under sex events men desse 2 piger förtjener en egen tråd. Jeg har treffet begge förr. Mercedes mange ganger. Även one on one.

Desse 2 superläckre piger hade ett GB event på Galores denne aften. Med de 2 på samme event hade jeg höje tankar för denne aften. Och det blev megafedt! Som planeret.

Candy er ju en ung hot, hot pige med fast fitness krop. En killer body och ett så flot ansikt. En numse av top klasse och hendes fisse er så flot och dejlig. God i sengen.:D

Mercedes er också flot och 100 all in med mig. Så intense!! Och om Candys special er numsen i doggy er Mercedes brystbomben!:wub: Mercedes bryster er Kattjakt style. Hele Mercedes er flot men brysterne er något extra!!:D Mercedes er också meget sjov att vare med men vi har treffets mange ganger nu. Alltid super!

2 så läckte och sjove piger samme aften på ett JuleGB. Det blir icke bedre i min bok. Vilken måndag!! Tak till pigerne, the staff som var god och de andre deltagare. Ett minne och ja, jeg kommer igen!!;) Goes without saying. 

Ha en god aften alle! /A

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har treffet Kimora flere ganger. Kimora er med mig lidt mer GFE än Candy men begge er ju flotte. Candy er lidt mer min stil i look. Candys kurver er så perfekte i min bok. /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...