Hop til indhold

Søges: anbefalingsværdig SB I Fredericia/Kolding/Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hejsa, 

Er der en eller flere SB'er I trekantområdet som I kan anbefale?. Gerne en frodig/stor pige men ikke noget krav og meget gerne under 30.

Skrevet

SD har en udmærket søgefunktion, som viser, at der i Fredericia, Kolding og Vejle er ialt 10-15 aktive SB under 30 år og over 80 kg. 10-15 SB kan du nok finde ud af selv at checke ud :))

• 1 month later...
Skrevet
GiftVejleM skrev, den 21/1/2019 at 13:54:

Hun er blevet gravid med en fyr, så hun har droppet SD... Træls :wacko:

Sådan en skam, har haft gode oplevelser med gravide, tænder specielt på mælk i brysterne ;)

• 6 months later...
Skrevet
  • Author

Er der noget nyt på denne front?. Synes 300 kr for bare at søge er lidt pebret da jeg kun og helst vil besøge en SB der er anbefalingsværdig. 

Skrevet

Hvad er det du søger? Altså hvis du ikke vil have abonnement til sugardaters.dk så er det jo ret fjollet at søge derinde :D

Hvis du søger en sugarbabe så er der ikke nogle ret gode alternativer heller, så det bliver nok lidt svært at hjælpe, søg evt lidt rundt på annoncelight?

Skrevet
  • Author
EksilKøbenhavner skrev, den 5.8.2019 at 17:02:

Hvad er det du søger? Altså hvis du ikke vil have abonnement til sugardaters.dk så er det jo ret fjollet at søge derinde :D

Hvis du søger en sugarbabe så er der ikke nogle ret gode alternativer heller, så det bliver nok lidt svært at hjælpe, søg evt lidt rundt på annoncelight?

Jeg vil gerne lave abb derinde til at se forslagene herfra, for synes ikke selv jeg har kunne finde noget godt udfra de ofte meget overfladiske profiltekster. Og der er ikke nogen SB'er I mit område på annoncelight. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.