Hop til indhold

Recommended Posts

I eftermiddag havde jeg fornøjelsen af at tilbringe en halv hyrdetime med Cherry på Amager. Det var en godt valg! Cherry er en lækker lille godte med en dejlig ungepigekrop; slank og alligevel med former. Dejlig fast b-skål og en fin rund numse. Billederne er retvisende. Hendes blow var helt efter min smag, godt med tunge og med slik op og ned ad skaftet. Imens havde jeg udsigt til, at hun legede med sin fine lille mis. Hun tog fint imod kalorius; helt i bund i både doggy og missionær. Prisen var rimelig, 800 kr. for den halve time m. superfransk. Kys var 100 kr. ekstra, men de var dog lidt sparsomme, så de 100 kr. vil jeg nok spare næste gang. De fysiske forhold og forudgående kommunikation var også i orden. Sammenlagt oplevede jeg Cherry som en sød og sexet pige, som lagde sig i selen for at tænde mig og give mig en god oplevelse på lagenerne. Gentagelsesfare: høj!

Redigeret af MajorTom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...