Hop til indhold
Guest guffen

første gang med en prostitueret

Recommended Posts

Guest guffen

dav

jeg skal til og ha min første gang med en prostitueret

hvad skal jeg værre opmærksom på, når det kommer til beskyttelse

 efter hvad jeg kan google mig til, ser det ud som om at hvis du bruger gummi og slikkelap, kan du værre sikker i alle typer sex. oral, anal m.m. 

hvad bruger i?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal primært bare huske kondomet. Det andet er vel ikke nødvendigt? Vi bærer jo alle rundt på flere vira, så det er ikke så farligt. Er du meget panisk anlagt, så kan du selvfølgelig bruge slikke lap, men jeg har aldrig mødt en GP, der har ment at det var nødvendigt. Der er da ikke noget bedre end at udforske og smage en lækker fisse...det skulle da lige være at kneppe den. Glæd dig til de mange fede oplevelser du vil få med de søde piger og glem de dårlige, der også falder af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
guffen skrev, for 28 minutter siden:

dav

jeg skal til og ha min første gang med en prostitueret

hvad skal jeg værre opmærksom på, når det kommer til beskyttelse

 efter hvad jeg kan google mig til, ser det ud som om at hvis du bruger gummi og slikkelap, kan du værre sikker i alle typer sex. oral, anal m.m. 

hvad bruger i?

Du kan altid gå til læge bagefter og få svar på, hvilke sygdomme du har fået. De fleste kan behandles.

Det har meget at gøre med, hvem du vælger. Jo mere omhyggelig du er med at vælge, jo mindre risiko er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk på: Pigerne er heller ikke interesserede i at blive smittede. De piger, der gør det uden kondom, har som regel lavet en risikovurdering, hvor de afvejer risiko overfor mersalget. Riskoen hos de fleste professionelle piger er faktisk mindre end hos tilfældige scoringer i byen (siger statistikken, som jeg ikke kan henvise til).

Så kom afsted og knep og lav nogle gode anmeldelser af dine besøg og oplevelser.

Venligst OT, der altid bruger kondom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som de fleste nok ved, er der fundet en sammenhæng mellem HPV og visse kræftformer. Ikke kun livmoderhalskræft, men også flere forskellige kræftformer som rammer mænd. Det er noget man bør overveje hvis man har planer om at have ubeskyttet oralsex med mange partnere (GP eller ej).

Hvis man inden man begynder sit GP-eventyr ikke har haft nogen- eller meget få sexpartnere kunne det være værd at overveje en vaccine.

Man kan ikke bare lige blive testet for HPV hos lægen, så ingen ved hvilke typer HPV de har i kroppen.

https://www.cancer.dk/hjaelp-viden/fakta-om-kraeft/aarsager-til-kraeft/infektioner/hpv-og-maend-p2/

https://videnskab.dk/krop-sundhed/sunde-maend-faar-pludselig-alvorlig-kraeftform-hpv-faar-skylden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Der er meget man skal tage vare på - jeg havde min debut for 4 1/2 år siden og retrospektivt er den største fare nok - faren ved at blive afhængig. Det bliver nemt det hurtige fix - men det koster hurtigt, det samme som en lettere brugt Aston Martin. 

Jeg kan anbefale kondom ved samleje - det sikreste vil altid være sex med sig selv - gør du det under bruseren - så vær opmærksom på legionella faren. ;)   

Take Care og vær god ved pigerne.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
guffen skrev, for 10 timer siden:

dav

jeg skal til og ha min første gang med en prostitueret

hvad skal jeg værre opmærksom på, når det kommer til beskyttelse

 efter hvad jeg kan google mig til, ser det ud som om at hvis du bruger gummi og slikkelap, kan du værre sikker i alle typer sex. oral, anal m.m. 

hvad bruger i?

Du lyder som en lille skole dreng, hva med at brug en hel dragt i gummi, samt gummi handsker, gummi støvler samt maske, så er du fuld garderet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 10 timer siden:

Er du meget panisk anlagt, så kan du selvfølgelig bruge slikke lap, men jeg har aldrig mødt en GP, der har ment at det var nødvendigt.

Nu er det at slikke en kvinde ubeskyttet mig bekendt også primært en risiko for manden. Der har været en voldsom stigning i mund- og svælg cancer og flere undersøgelser tyder på at det skyldes seksuelt overførtbart HPV. Det går primært ud over mænd.

"But we do know that HPV-related oropharyngeal cancer (the part of the throat directly behind the mouth) is twice as common in men than women, and is most common in heterosexual men in their 40s and 50s. This may indicate that giving oral sex to a woman is more risky than giving oral sex to a man. The concentration of HPV in the thinner, moist skin of a woman's genitals (the vulva) is much higher than the amounts in the thicker, dry skin of the penis. This could affect how easy it is to pass the virus on."

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, 1 time siden:

Du lyder som en lille skole dreng, hva med at brug en hel dragt i gummi, samt gummi handsker, gummi støvler samt maske, så er du fuld garderet...

I min optik virker trådstarter som den fornuftige og voksne her ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 11 timer siden:

Slikkelap? Det havde jeg godt nok aldrig hørt om før! Lyder godt nok kedeligt...

Jeg har været udsat for nævnte udstyr i Amsterdam - det er total lystdræbende!!!

På dette sted er det fast udstyr hvis nogen skulle ha' ønske om at prøve.   http://www.asmara.nl/

 

Mvh
balshoi

Redigeret af Balshoi
glemte link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Liv skrev, for 12 minutter siden:

I min optik virker trådstarter som den fornuftige og voksne her ;-) 

ej come on, læs lige hva han skriver, du skal ikke fortælle mig at en voksen mand, intet aner om brug af kondom, og desuden hvis han er så skrækslagen eller har berøringsangst, så er det her forum nok ikke det rette sted for ham...

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 1 minut siden:

ej come on, læs lige hva han skriver, du skal ikke fortælle mig at en voksen mand, intet aner om brug af kondom, og desuden hvis han er så skrækslagen eller har berøringsangst, så er det her forum nok ikke det rette sted for ham...

Det er nok som man læser det...... Jeg læser at han gerne vil beskytte sig mod kønssygdomme og nævner selv, hvordan det løses bedst. Det er i min verden sund fornuft og langt bedre, end alle de indlæg der kommer om usikker sex. Og dem der efter en hyggestund uden gummi, går i panik og vil tjekkes anonymt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Det er nok som man læser det...... Jeg læser at han gerne vil beskytte sig mod kønssygdomme og nævner selv, hvordan det løses bedst. Det er i min verden sund fornuft og langt bedre, end alle de indlæg der kommer om usikker sex. Og dem der efter en hyggestund uden gummi, går i panik og vil tjekkes anonymt :D 

Det løser man med at beskytte sig med kondom, og det ved en voksen mand ikke ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 6 minutter siden:

Det løser man med at beskytte sig med kondom, og det ved en voksen mand ikke ? 

OG slikkelap for helgardering. Og jo, det tror jeg faktisk godt han ved, TS spørger efter jeres erfaringer og for at sikre sig en god start. Masser af mænd ved ikke, at de kan blive syge af oral uden, så her er TS allerede foran på point ;) 

Ha en dejlig dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Liv skrev, for 15 minutter siden:

OG slikkelap for helgardering. Og jo, det tror jeg faktisk godt han ved, TS spørger efter jeres erfaringer og for at sikre sig en god start. Masser af mænd ved ikke, at de kan blive syge af oral uden, så her er TS allerede foran på point ;) 

Ha en dejlig dag.

Til din orentering, så ved jeg ikke hva du mener med at blive syg af oral, men til din oplysning, så kan jeg fortælle dig at smitterisiko for feks hiv er = o for den som modtager oral, i dette tilfælde trådstarter og er ikke noget jeg selv har fundet på, men du kunne prøve at ringe til aidslinjen, kan høre du heller ikke er helt opdateret. God dag til dig også iøvrigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 5 minutter siden:

Til din orentering, så ved jeg ikke hva du mener med at blive syg af oral, men til din oplysning, så kan jeg fortælle dig at smitterisiko for feks hiv er = o for den som modtager oral, i dette tilfælde trådstarter og er ikke noget jeg selv har fundet på, men du kunne prøve at ringe til aidslinjen, kan høre du heller ikke er helt opdateret. God dag til dig også iøvrigt.

Der findes andre sygdomme end HIV. Jeg har ringet til AIDS-linjen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Liv skrev, Lige nu:

Der findes andre sygdomme end HIV. Jeg har ringet til AIDS-linjen.....

Du er godt nok trættened...og lidt af en ordkløver, lukker den her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Liv skrev, for 20 minutter siden:

Der findes andre sygdomme end HIV. Jeg har ringet til AIDS-linjen.....

Ja du er så emsig at du blot ka komme med dine dumme smiley, ved godt at det er personligt, ellers havde du nok også kommenteret Carsten længere oppe i træden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Liv skrev, for 55 minutter siden:

Der findes andre sygdomme end HIV. Jeg har ringet til AIDS-linjen.....

Selv om man ikke bliver smittet ved at modtage oral, så "bruger vi jo gummi, også til det franske, for vi skal jo passe på hinanden".

Det er i hvertfald, hvad jeg har læst i mindst en annonce her på sitet.

Så helt ufarligt er det nok ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...