Hop til indhold
luppen

123 thai fåborgvej

Recommended Posts

MoNi retur fra sin ferie i Thailand.jeg har idag besøgt hende og hun var fyldt med fræk energi.

jeg fik en halv tid med hende, både med blow og sex og hun er lidt vild med finger op i anus.sikke en frækkert.

prøv Moni - jeg er forfalden. Til hendes dejlige bryster og stramme fisse.

Anna, hendes veninde rejser nu af sted til Thailand. Og retur til januar.  Men ny pige på vej.

 Vivi kommer ind og assisterer i de kommende uger. Hun har tidligere selv haft klinik. En erfaren og kvinde med fast bagdel og nogle flotte bryster ( lidt hjulpet).

 Men så må jeg hellere igen finde mønter frem til nyt  besøg ved Vivi.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
luppen skrev, for 57 minutter siden:

MoNi retur fra sin ferie i Thailand.jeg har idag besøgt hende og hun var fyldt med fræk energi.

jeg fik en halv tid med hende, både med blow og sex og hun er lidt vild med finger op i anus.sikke en frækkert.

prøv Moni - jeg er forfalden. Til hendes dejlige bryster og stramme fisse.

Anna, hendes veninde rejser nu af sted til Thailand. Og retur til januar.  Men ny pige på vej.

 Vivi kommer ind og assisterer i de kommende uger. Hun har tidligere selv haft klinik. En erfaren og kvinde med fast bagdel og nogle flotte bryster ( lidt hjulpet).

 Men så må jeg hellere igen finde mønter frem til nyt  besøg ved Vivi.

 

 

Hvad betalte du for den halve time

Del dette indlæg


Link til indlæg
luppen skrev, for 2 timer siden:

hvis det er med body to body, sex og blow med gummi er prisen 1000kr. ( og du må pille overalt.)

Hej

Vil gerne vide om om Moni pirrer under massagen.

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...